lasky
25.08.05,18:53
zdravim

ako odpoved na moju otazku som dostala rozne protichodne odpovede, kedze som laik, prosim o vysvetlenie:
hlavny pracovny pomer - som ucitelka
okrem toho mam ponuku do jazykovej skoly, kam by som chcela nastupit iba na dohodu (dohoda o vykonani prace). ako to potom pre mna vyzera s danami?
vdaka
Denda
25.08.05,16:57
Preddavok na daň zo závislej činnosti Vám budú strhávať aj z dohody o vykonaní práci.
emily
25.08.05,17:56
Súhlas ...preddavky budú robené aj z dohody aj z HPP a na konci roka urobíte daňové priznanie, alebo požiadate zamestnávateľa o daňové vyrovnanie.
Johanka
25.08.05,17:58
Pretože to bude iba preddavok na daň, príjem z dohody o VP bude súčasťou ročného zúčtovania dane. Takže po skončení kalendárneho roka požiadaš zamestnávateľa , u ktorého máš pracovnú zmluvu o ročné zúčtovanie dane a predložíš mu na zúčtovanie aj potvrdenie o zdaniteľnej mzde a zrazených preddavkoch týkajúce sa DoVP. Ak nechceš aby Ti "čumel" do Tvojich bočných príjmov, môžeš si sama urobiť daňové priznanie.
lasky
27.08.05,07:23
vdaka, to je uz nieco jasne...

pekny den vsetkym poradakom! :)
bumpy
31.08.05,12:24
ahojte, mam este jeden dotaz k dohode, nie je potrebne platit aj zdravotne poistenie z tejto dohody (14 %)?
dakujem
dana
chema
31.08.05,13:57
Z dohody o vykonaní práce sa neodvádza zdravotné poistenie. Dohoda o vykonaní práce môže byť uzavretá len do 300 hod. za rok.
Mirka D
09.01.07,14:42
Môžeme uzavrieť so zamestnancom, ktorý je u nás zamestnaný v hlavnom pracovnom pomere aj dohodu o vykonaní práce????
Ďakujem vopred.
katkaj
09.01.07,14:46
Môžeme uzavrieť so zamestnancom, ktorý je u nás zamestnaný v hlavnom pracovnom pomere aj dohodu o vykonaní práce????
Ďakujem vopred.

môžete ale činnosť musí byť odlišná od činnosti na pracovnej zmluve :rolleyes:
Mirka D
11.01.07,06:30
Ďakujem, a mám ho tiež prihlasovať do soc.poisťovne?
Tweety
11.01.07,06:32
Ďakujem, a mám ho tiež prihlasovať do soc.poisťovne? Ako dohodára ho musíš prihlásiť tiež cez RLFO.