Valcake
27.10.09,00:14
Prosím, mohli by ste mi poradiť čo s tým display-om ? A vôbec... NB už bol v oprave, a display vymenili. Pred opravou takto zamrzol, musela som NB vytiahnúť z prúdu, baterka sa vybila ani nie za hodinu, potom som ho zapla a opakovalo sa to dookola, len nie každý deň. Vymenili display, ale znovu to isté. Zatiaľ len zablisne, ale nezamrzne. Povedali mi, že bat. je 4.článk. preto má takú slabú výdrž a teraz by som vraj mala preinštal. OS. Mám orig. CD. Poraďte, prosím, čo s tým. Ja som v tom laik. Nedá sa to reklamovať ? Myslím vymeniť ? NB do konca novembra je v záruke.
1.opr. inštal. OS
2.opr. výmena speaker
3.opr. výmena HDD. speaker, bracket

Ďakujem za každú pomoc.
jojom
27.10.09,07:17
Oni aj testovali ten notebook čo je chybné? Alebo len tak si tipli a vymenili monitor?
Myslím si že chyba je buď v grafickej karte alebo jej driver. Zapni notebook do núdzového režimu a preinštaluj driver GK ( pri štarte stláčaj F8 pre Win XP). Nepíšeš typ OS.
Ak nepomôže potom preinštaluj OS.
Ak ani to nie rýchlo do servisu kým je v záruke ntb.
mpca
27.10.09,09:05
Mne toto robilo na linuxe ak som mal zly driver ku grafile,, ,ale iny typ notebooku..
Valcake
27.10.09,11:22
Mám Win.Vista Bas. a testovali, lebo mi dali test.list. Napísané: Processor- passed, Realtimeclock-passed, Harddisk-passed, Memory- passed, Graphics- passed, Serial and Parallel Port- passed, Optical drives-passed, FireWire IEEE1394-skipped, Modem- skipped. Ako som písala, som laik do PC. Ako ho zap. do núdz.režimu a čo je to driver ? Pri Win.Vista čo mám stláčať ?
Robilo to v IE, teraz robím v Moz., ale IE som neodinštalovala.
Ďakujeeeem za každú pomoc.!!!!!!
mpca
27.10.09,11:56
aky je to presne notebúk?? skúsime pohladať ovládače na grafiku.. btw: po tretej "neopravitelnej" chybe by mali vratit peniaze,, či?
jojom
27.10.09,15:45
JJ to vrátenie sa rieši tiež niekde, ale v inej rubrike. Napíš ten presný typ notebooku nech vieme aké ovládače hľadať. A núdzový režim sa spúšťa tak ako win xp.