Mew
30.10.09,07:53
V tejto oblasti som laik, takže ak vám moja otázka pripadá nezmyselná, prosím, prižmúrte oči :)
Pred nedávnom nám na dome (bývam v podnájme, čiže je nás tam viac cudzích ľudí) nainštalovali internet (T-com Turbo 3, DSL Wi-fi router D-link DSL-2641 R) a zaujímalo by ma, či je možné, aby sa niekto pripojil na modem (cez USB kábel so svojim notebookom, takýmto spôsobom bol aktivovaný) a zistil moje aktivity na internete (vidí tam moju históriu navštívených stránok?), prípadne sa nejako dokázal nalogovať do mojej pošty, na facebook a pod. (keď sa prihlasujem, nikdy nenechávam zaškrtnutú kolonku zapamätať heslo, aj keď to s tým asi tentoraz nesúvisí). Ak áno, dá sa tomu nejako zabrániť? Súkromie je pre každého maximálne dôležité a ja mám teraz taký nepríjemný pocit, že sa niečo deje, ale neviem to dokázať.
Za každú informáciu vopred ďakujem.
bobino38
30.10.09,08:55
Ak dodržuješ zásady bezpečnosti práce pri práci na PC tak nemusíš mať obavy:-))..do histórie sa ti nedostane ak máš nastavený prehliadač tak, že po uzatvorení sa ti histótia vymaže,do tvojej pošty sa nedostane pokial si mu nedala heslo, alebo pokial nevieš, či náhodou v PC nemáš spustený sledovací program..a do facebooku sa ti tiež nedostane tak ako s poštou.
Mew
30.10.09,09:24
Platí to, aj keď on je pripojený so svojim compom priamo na modem, ci wi-fi router, ci co je to? Nezaznamenávajú sa tie údaje nejako aj tam? Asi si to predstavujem ako Hurvínek válku, ale nemám tucha, čo sa dá od týchto vecičiek čakať :)
bobino38
30.10.09,10:12
..nemusíš sa obávať, aj keď je nejak pripojený priamo.
Fero11
30.10.09,12:56
Nemusis sa bat, pokial to nieje fakt dobry fachman, ktory sa fakt,, ale fakt dobre rozumie TCP/IP a takych moc vela nieje, takze na 99,99% sa nemusis bat
magnum
30.10.09,13:07
historiu navstivenych stranok zisti pomerne jednoducho... proti tomuto nie je mozne branit sa (bez ohladu na to ako je pripojeny)