ondro25
06.11.09,18:53
Moj problem je takyto :

Chcem poziadat o socialne stipendium na svojej skole a potrebujem tam aj vypis o poberani nemocenskych davok mojho otca. No moj otec ma dvoch zamestnavatelov. Pracuje ako sofer (1. zamestnavatel je teda firma) a tiez sa stara o tetu na dochodku (2. zamestnavatel je teda mestsky urad). Ked som do skoly minuly rok odniesol vypisy od obidvoch, ze otec davky nepoberal, tak mi tam povedali, ze je na to specialne tlacivo, kde na jednom budu obaja zamestnavatelia.
Na mestskom urade mi to vypracovat nevedeli, lebo nie su hlavnym zamestnavatelom. Hlavny zamestnavatel to tiez nevie urobit.
Tak sa chcem opytat, ci mi niekto vie poradit, ako ma vyzerat to tlacivo, kde je na "jednom papieri" potvrdenie od oboch zamestnavatelov.
Katy a R
06.11.09,18:01
Potvrdenie o vyplatených nemocenských dávkach treba žiadať na SP (oni vyplácajú)
U nás sa to vybavuje na podateľni ..
ondro25
07.11.09,10:54
Potvrdenie o vyplatených nemocenských dávkach treba žiadať na SP (oni vyplácajú)
U nás sa to vybavuje na podateľni ..

No od SP už mám všetky tlačivá, ale na škole mi to bolo jasne povedané, že to treba aj od zamestnávateľov, ktorí musia v tomto prípade potvrdiť, že otec nič nepoberal.
veronikasad
07.11.09,11:10
No od SP už mám všetky tlačivá, ale na škole mi to bolo jasne povedané, že to treba aj od zamestnávateľov, ktorí musia v tomto prípade potvrdiť, že otec nič nepoberal.
Zrejme od teba žiadajú potvrdenie, že otec nepoberal náhradu príjmu počas pracovnej neschopnosti (prvých 10 dní vypláca zamestnávateľ) Neviem o žiadnom špeciálnom tlačive, ktoré by používal zamestnávateľ - pýtaj si vzor tlačiva v škole. .
Náhrada príjmu nie je predmetom dane, preto ju zamestnávatel zvyčajne do príjmov nezahrňa.
ondro25
07.11.09,16:13