asma
11.11.09,05:12
Každý rok platíme pokutu za to že nezamestnávame ľudí so zdravotne ťažko postihnutých - je možnosť neplatenia pokuty ak organizácia kúpi nejaké výrobky alebo služby od chránenej dielne - poraďte prosím ako riešite túto záležitost vy - ja som našla len dielne, ktoré ponúkajú ochranné pracovné prostriedky - my máme dodávateľa priamo v meste, alebo len dielne ktoré vybrávajú dárkové predmety - niečo sme kúpili z Legalsoftu - pomôcky - ale nie je tam veľký výber.
Ďakujem
Sojka 007
11.11.09,05:26
My máme maséra. V tej hodnote si preplácame jeho služby , nemusíme platiť pokutu a je to super relax. Dokonca som na stránke KŠU BB tiež čítala odporúčanie na podobnú chránenú dielňu.Vrele odporúčam.
feskulin
14.12.12,05:39
Chránená dielňa. Prosím ako je to so zamestnávaním dôchodcov vo vytvorených chránených dielňach. Pracujem ako školník od septembra roku 2008 na skrátený pracovný úväzok. Na pracovisku je vytvorená chránená dielňa som držiteľom preukazu ZŤP od 17 rokov, zároveň invalidným čiastočným dôchodcom a poberateľom čiastočného invalidného dôchodku. V roku 2005 som odišiel do predčasného dôchodku pre krach zamestnávateľa, zároveň v máji som bol uznaný za plného invalidného dôchodcu s mierou funkčnej poruchy viac ako 75%. Od septembra 2007 som nastúpil do zamestnania ako kurič do umeleckej školy, neskôr ako školník. Od 02. februára 2010 som dosiahol dôchodkový vek na základe čoho mi vznikol nárok na starobný dôchodok. predtým predčasný starobný dôchodok, ktorý mi bol mi bol krátený o 19%. Za každý rok 0,5%. Po priznaní čiastočného invalidného dôchodku mi zanikol nárok na invalidný dôchodok.
Vzhľadom k tomu, že má zamestnávateľ vyzval na ukončenie pracovného pomeru k 31. januáru 2013, vraj ako starobný dôchodca môžem pracovať najviac 3 /tri roky/. Preto moja otázka znie "Za akých podmienok môžem pokračovať v práci, aby zamestnávateľ neprišiel o výhody poskytované chránenej dielne.