slavka21
18.11.09,16:58
Dobry večer...
Poprosila by som o radu. Predala som mladamu typkovy 14 ročne auto cena toho auta zodpovedala jeho stavu(pod 500€ - nie zn. Škoda, športovy voz). Mlady bol vyskušať auto trošku boli problemy so štartovanim previezol sa bol relativne spokojny nepovedal na jeho stav nič, oboznamila som ho s poruchami podpisali sme zmluvy vyplatil peniaze kľuče som mu odovzdala bola odhlasiť vozidlo z DI večer prišiel s kamaratom si ho vyzdvihnuť ani nedali vedieť že si ho prišli zobrať. V podstate kľúče mal aj zaplatil, TP mal taktiež. Obidvaja pôsobili veľmi rozumne a aj po prezreti jeho motora vedeli čo tomu motoru je a jeden druhému hovorili čo je tam za problém, a že vedia si s tým poradiť(malo problem so štartovanim). Ja podotýkam nie som mechanik ani technik žiadne poruchy som nezatajila. Po 7 dnoch vozenia mi vyvolava že nevie auto naštartovať že mu nejde a ešte sa aj pochvalil že tam donho zasahoval(do motorovej časti). Neviem s kym alebo kto do toho babral čo tam všetko porobili a teraz chce nepojazdne auto vratiť a vyhraža sa mi. Kupoval ho s vedomím že tomu autu niečo je že nieje v 100% stave a kupil ho. Ako mam ďalej postupovať? Za radu dakujem.
Generalissimus
18.11.09,16:11
Nič mu nevracaj a ked sa ti bude vyhrazat povedz ze zavolas policajtov.


pre stana: Tych rodicov si nevsimaj, som zle precital ze 14 rocny mladik :) a nie auto
Stanislav 1975
18.11.09,16:14
Nič mu nevracaj a ked sa ti bude vyhrazat zavolaj si jeho rodicov.

A prečo by mala volať jeho rodičom ?,však keď kupoval auto,tak už má 18 rokov, takže je plnoletý a rodičia s tým nič nemajú...:confused:
slavka21
18.11.09,18:26
aa čo mu mam povedať niečo seriozne ....som mala na mysli na nejaky zakon alebo niečo v tom zmysle....

nema 18 rokov ale už 27 :D
s.r.o.
20.11.09,10:05