wwanessa
19.11.09,16:27
ajojte
prosim,poradte mi...prislo mi zo sudu zaplatit trovy a uslu mzdu svedkovi,ktora je podla mna dost velka a nevyzera ako skutocna....som studentka,tym padom nemam ziaden prijem a tak....co mam s tym robit?trovy su pomaly cez 200eur dokopy aj s tou uslou mzdou.a pravnik druhej strany si tam nahadzal strasne palky a pri tom ani raz nebol na pojednavani....prosiiiiim,poradte.....dakujem
kaco11
19.11.09,15:52
božiaľ. Pokiaľ je to nariadenie súdu, tak to budeš musieť zaplatiť. Teda pokiaľ tam nie je možnosť odvolania sa. Malo by to byť v rozsudku
wwanessa
19.11.09,21:30
no,ono tam je ,ze da sa odvolat,tak neviem
kaco11
20.11.09,04:43
A na co cakas?
elaurie
20.11.09,10:32
A na co cakas?

Napríklad na radu, že čo napísať do toho odvolania, ako namietať výšku súdnych trov...
riccado
20.11.09,12:10
odmenu a nahrady advokatov upravuje vyhl 655/2004 Z.z. o odmenach a nahradach advokatov z poskytovanie pravnych sluzieb.
ci boli trovy opravnene, to netusim, na to si zatial neposkytla, za ake ukony si odmenu nauctoval, ale len pre tvoju info, ak by boli trovy vypocitane spravne a ty sa voci nim odvolas, mozu ti v odvolacom konani vzniknut dalsie...
Chobot
20.11.09,13:36
ajojte
prosim,poradte mi...prislo mi zo sudu zaplatit trovy a uslu mzdu svedkovi,ktora je podla mna dost velka a nevyzera ako skutocna....som studentka,tym padom nemam ziaden prijem a tak....co mam s tym robit?trovy su pomaly cez 200eur dokopy aj s tou uslou mzdou.a pravnik druhej strany si tam nahadzal strasne palky a pri tom ani raz nebol na pojednavani....prosiiiiim,poradte.....dakujem

Neviem, o akú sumu v spore išlo, ale 200 EUR nie je vysoká suma vzhľadom k tomu, že je to svedočné plus odmena advokáta plus súdny poplatok. Napr. len súdny poplatok je v nasledovnej výške:

Z návrhu na začatie konania, ak nie je ustanovená osobitná sadzba

a) z ceny (z úhrady) predmetu konania alebo z hodnoty predmetu sporu
6 %, najmenej 500 Sk, najviac 500 000 Sk