natapka
21.11.09,10:43
Dobry den prajem.
Mam podpisanu DOVP na 350 hod. a som student denneho studia na VS.Odpracoval som vo firme 193 hod a mzdu som dostal 247 eur.Na zmluve vsak nemam udanu hod,ani ukolovu mzdu.Predaval som elektroniku,kazdy vyrobok mal urcite body...ja som dosiahol 73 000 bodov,za ktore som bol odmenený,pričom na zmluve nieje dane,ze budem plateny za body.
Moja praca je v zmluve udana ako predajca a roznos letakov.
Prosim Vas viete mi v tomto poradit,lebo manazer firmy odmieta doplatit rozdiel.
Je dana DOVP platná,ak sa tam nenachádza mzda????
terezamaria
21.11.09,09:59
Dobry den prajem.
Mam podpisanu DOVP na 350 hod. a som student denneho studia na VS.Odpracoval som vo firme 193 hod a mzdu som dostal 247 eur.Na zmluve vsak nemam udanu hod,ani ukolovu mzdu.Predaval som elektroniku,kazdy vyrobok mal urcite body...ja som dosiahol 73 000 bodov,za ktore som bol odmenený,pričom na zmluve nieje dane,ze budem plateny za body.
Moja praca je v zmluve udana ako predajca a roznos letakov.
Prosim Vas viete mi v tomto poradit,lebo manazer firmy odmieta doplatit rozdiel.
Je dana DOVP platná,ak sa tam nenachádza mzda????

Už to, že si mal Dohodu o vykonaní práce nie je správne, nakoľko práca, ktorú si vykonával - predajca elektroniky a roznášač letákov- sa stále opakuje. Mal si mať uzatvorenú Dohodu o pracovnej činnosti, pri ktorej pracuješ 10 hodín týždenne.

Pri Dohode o vykonaní práce sa jedná o pracovnú úlohu - ucelenú, vymedzenú, ktorá keď sa ukončí, bude ocenená. Záleží od Dohody, môže sa v nej uviesť aj záloha za vykonanú prácu. Je to vec obidvoch zmluvných strán.

V každej pracovnej zmluve a dohodách, či o pracovnej činnosti, či vykonaní práce musí byť písomne uvedená odmena a rozsah práce v hodinách. Škoda, že si na to nemyslel, keď si ju podpisoval, že tento údaj o odmeňovaní Ti tam chýba.
mzdarka renca
21.11.09,10:11
Dobry den prajem.