Jaro ban
25.11.09,08:33
Ak mám ukončené bakalárske štúdium Pedagogika - Sociálna pedagogika, môžem vykonávať funkciu "Pedagogického asistenta" ? Ak áno, v akej platovej triede ?
Vie mi niekto kompetentne poradiť ?
Ďakujem.
Sabadka
25.11.09,09:15
Ak mám ukončené bakalárske štúdium Pedagogika - Sociálna pedagogika, môžem vykonávať funkciu "Pedagogického asistenta" ? Ak áno, v akej platovej triede ?
Vie mi niekto kompetentne poradiť ?
Ďakujem.

Kvalifikačné predpoklady pre asistenta učiteľa podľa 437/2009
časť XVIII. Pedagogický asistent
A. Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
bod 3. v študijnom programe v študijnom odbore pedagogika

Zaradenie do tried podľa kariérneho stupňa
VŠ I stupňa začínajúci 8PT
( PP uzatvorený po 30.6.2009 a započítateľná prax menej ako 1 rok§ 61 ods. 10 zákona 317/2009)

VŠ I. stupňa -samostatný 9PT
( PP uzatvorený najneskôr 30.6.2009 § 61 ods. 9 zákona 317/2009)
ma_ta111
03.12.09,14:35
Ja som v tej istej situácii. Sociálna pedagogika - I. stupeň VŠ. pracujem ako asistentka už 4 roky. a podľa vyjadrenia vedenia našej školy mám nedostačujúce vzdelanie.:confused: Resp. nemám pedagogické vzdelanie.

ďaľšie príspevky k tejto téme by zaujímali aj mňa.
Sabadka
03.12.09,17:09
Ja som v tej istej situácii. Sociálna pedagogika - I. stupeň VŠ. pracujem ako asistentka už 4 roky. a podľa vyjadrenia vedenia našej školy mám nedostačujúce vzdelanie.:confused: Resp. nemám pedagogické vzdelanie.

ďaľšie príspevky k tejto téme by zaujímali aj mňa.

Žiaľ nepoteším ťa ale vedenie má pravdu, podľa vyhlášky 437/2009 Časť XVII. Pedagogický asistent bod A - nespĺňaš kvalifikačné požiadavky pre asistenta učiteľa.
Fany1000
03.12.09,21:16
Možno píšem od veci, ale môže sa mi ozvať učiteľ, riaditeľ materskej školy, kde máte asistenta učiteľa? Ďakujem, potrebujem radu a pomoc.
Sabadka
04.12.09,05:51
Možno píšem od veci, ale môže sa mi ozvať učiteľ, riaditeľ materskej školy, kde máte asistenta učiteľa? Ďakujem, potrebujem radu a pomoc.

Myslíš v akej platovej triede?
Fany1000