Babulica
26.11.09,19:56
Prosím o radu - načo sa slúži vyhlásenie na zdanenie príjmov zo závislej činnosti? Ako často sa dáva podpisovať zamestnancom??

ďakujem..som začiatočník.
:o
JankaO
26.11.09,19:01
U zamestnanca na uplatnenie (neuplatnenie)si nezdaniteľného minima, na uplatnenie si daňového bonusu na deti, na prehlasenie, či je poberateľom dôchodku.
marina8
26.11.09,19:04
Prosím o radu - načo sa slúži vyhlásenie na zdanenie príjmov zo závislej činnosti? Ako často sa dáva podpisovať zamestnancom??

ďakujem..som začiatočník.
:o

na uplatnenie nezdanitelnej ciastky a danoveho bonusu
dava sa podpisovat pri nastupe do zamestnania, potom pri kazdej zmene ku ktorej doslo v priebehu roka a nasledujuci rok do 31 januara na dalsie zdanovacie obdobie
vsetko co som napisala je vysvetlene v tlacive
atnert
03.01.10,18:31
Caute,
mal by som na Vas takuto otazku:

Som studentom VŠ a u viacerych zamestnavatelov mam podpisanu Dohodu o vykonani prace. U jedneho z nich mozem podpisat Vyhlasenie na zdanenie prijmov, v ktorom uplatnim nezdanitelnu cast zakladu dane, a u tohto zamesnavatela sa mi prijem nebude zdanovat. U ostatnych sa mi prijem zdanovat bude, ale mozem si podat danove priznanie za rok 2010, a ak celkove prijmy nedosiahnu nezdanitelne minimum, tak zaplatenu dan mi stat vrati spat. Pochopil som to spravne?
Druhou otazkou je, ze ci toto vyhlasenie je potrebne podavat len u jedenho zamestnavatela a u ostatnych nie? Mozem potom ziadat vratenie dane aj z takej brigady, v ktorej som toto vyhlasenie nemal podpisane?
Dakujem velmi pekne za odpoved :)
Marína
03.01.10,19:29
Caute,
mal by som na Vas takuto otazku: