Monka
06.09.05,11:52
Ahojte,

účtujem v sústave JÚ a v programe PRO-FIT.Chcem si zakúpiť program ALFA, tak sa Vás chcem spýtať, dá sa naučiť pracovať s tým? Alebo by som mala ísť na kurz, kde sa to naučím. Je to ťažké začať pracovať s Alfou ako samouk? :o
Ajuška
06.09.05,09:56
...záleží od Tvoje trpezlivosti a zvedavosti. Navigácia je však úplne bombová. Takže dá sa to naučiť...
ormika
06.09.05,10:30
A môžem povedať, že je SUPER! Pracovala som aj s inými softami, ale tento je na prvom mieste. Odporúčam!!!
Heni
06.09.05,11:01
aj ja odporúčam, hlavne teraz majú akciu - super ceny :)
MajkaZB
06.09.05,11:22
Alfa je naozaj super. Mam už za sebou 7 programov ale na prvom mieste je u mna Alfa ako aj Omega - podvojne učto. Nebojte sa, ja som bola tiez samouk a v pohode som to zvladla. Tak veľa štastia.
urs
06.09.05,12:01
Môžem potvrdiť dobré skúsenosti. Hlavne keď som mala MRP......
Ale na ALFU nedám dopustiť. A dopručujem kúpiť aj OLYMP - mzdy.
Vera
06.09.05,12:59
No ja Vám napíšem zase negatívnu skúsenosť, síce sa netýka programu -ale dodávateľa (??kros??). Teta si u nich telefonicky objednala Alfu a za tri mesiace jej neboli schopní zaslať ani len faktúru, po ďaľšom telefonickom rozhovore povedali, že ju zašlú a doteraz (je to možno aj vyše mesiaca) neprišla, čiže soft stále nemá ... Neviem, či má smolu, alebo je to u nich normálne.

Mne sa to zdá divné, lebo všetci si to tu chvália a my nevieme čo sa to deje??
Manual
06.09.05,13:53
Vierka, to čo píšeš, nie je u nich normálne. !!! Preklep sa stáva aj v "dobrých rodinách" Nerobím im reklamu, len som zosumarizoval spoluprácu s nimi.
Pekný deň želám...
Vera
06.09.05,14:03
Veď práve to mi nejde do hlavy, ja som tiež dala na kladné referencie poraďákov - tiež som tetu presviedčala, že to musí byť nejaké nedorozumenie :-(. škoda, že je to práve u nás ... ale ja som robila v demoverzii a môžem tiež pridať len a len súhlas.

Teta sa tiež naučila v demoverzii veľmi rýchlo obzerať a pritom nie je vôbec PC typ :-)
Manual