555555
02.12.09,08:08
Dobý deň.Pracujem ako vychovávateľka v ŠKD. Zaujímalo by ma, čo sa vlastne píše do triednej knihy podľa novej vyhlášky o ŠKD.Myslím kolonky na každý deň. Jeden tvrdí že obsahový štandard, iný že činnosť, podľa oblasti výchovy. Ďakujem za radu. marlenka
janamirka2
02.12.09,07:48
Dobrý, my píšeme tak ako predtým .
druzina
03.12.09,07:39
my tiez piseme podobne ako doteraz a este mame aj stare "prehlady" nakolko nove knihy boli k dispozicii po septembri a na skoleni,ktore bolo na mc na sefcenkovej nam jasne povedali ze sa maju minut najprv stare az potom kupit nove "triedne" knihy dufame ze to tak bude aj pri inspekcii!
ahojte:)
Lelinka59
04.12.09,21:10
Vyplňanie tr. kníh zostáva nezmenené.
Píšeme činnosti,ktoré robíme s deťmi podľa starého:
a.odpočinková
b.záujmová
c.príprava na vyučovanie
Kolegynky mení sa iba názov - nie je prehľad, denník ale tr.kniha. Inak po starom.
gerda
05.12.09,06:07
Podľa osnov a štandardov máme ročné plány, podľa nich píšeme týždenné plány a čo je v týždennom pláne,to musí byť aj v triednej knihe. Dúfam ,že sa nemýlim
julia2
09.12.09,17:57
Tiež to tak robíme, ono všetko je to vlastne po stearom, len to dostalo nový kabát--- štandardy:::
Máte aj vedúcu vychovávateľku, alebo triednicky príplatok, alrbo aspoň osobné???
U nás nič také. Nikto vlastne nevie , kto má ísť na nejaké školenie, ani kto zodpovedá za všetku dokumentáciu.Sme len dve oddelenia a myslím, že by to mala byť robota zástupcu školy pre prvý stupeň.Ale ona sa svojej zodpovednost zbavuje a na školenie vedúcich pedagogických zamestnancov posiela vychovávateľky..
555555
11.12.09,07:25
Tiež sme dve vychovávateľky.Śkolenia absolvujeme,ale myslím si že sú poučné. Keby tam poslali iných tak neviem, ako by nám to bolo tlmočené. Najnovšie info. o ŠKD som našla na Školskom Portáli.Dokumentácia sa veľmi nezmenila, ale je to treba všetko prerobiť po novom.Takže asi tak.
Lelinka59
26.12.09,12:09