WEWE666
02.12.09,09:43
Dobry den. Som studentka VS a popri studiu by som si rada otvorila e-shop. Islo by o tovar, s ktorym mam uz nejake tie skusenosti. Par veci som predala na inzercii a podla toho viem, ze sa celkom dobre predavaju. Problem je v tom, ze nemozem najst ziadne info o tom, ako sa hlada dodavatel, ci uz doma alebo v zahranici. Islo by o tovar z krajin EU - Ceska republika, Polsko, Nemecko, Rakusko. Beriem si ako priklad jednu Cesku stranku podobneho charakteru, ktora ponuka vyrobky z tychto krajin. Teda oficialne stranky tychlo znaciek pochadzaju z tychto krajin. Podobnych stranok je u nas dost ale ziadna neponuka taku skalu vyrobkov ako je tato konkretna ceska stranka. Nakupuju z nej mnohe slovenske firmy, avsak pre obycajneho cloveka je suma za prepravu a manipulacne poplatky dost vysoka. To ma tiez vedie k tomu mat vlastny e-shop na Slovensku.

Otec ma firmu, avsak nie z tejto oblasti, da sa povedat, ze z uplne inej. Moze sa zivnost rozsirit o tuto konkretnu?

Nemam predstavu zarabat velke peniaze, len take prilepsenie popri skole. Dakujem za akekolvek rady.:)
daewo
09.12.09,13:08
ahoj, kedze si nasla skalu na trhu nie je nad cim uvazovat, urcite chod do toho - samoska, ze otazka je ako. Kedze ocino podnika je najjednoduchsie ak by si natiahol dalsiu zivnost, co by ho opravnovala dane sluzby ponukat. Ak vsak chces ist na vlasntne nohy, chod skus si to na zivnost sama a nebudes viazana na nic, tolko nakladov s tym nebude, das si pausalne najklady a tu malu agendu zvladas aj popri skole. Len pls jednu vec ten e shop musi byt kvalitny a mat hlavu a patu, s tym, ze dolezite je cms, aby bolo user friendly resp. aby si mala cloveka co by sa ti o to postaral. ak mas zaujem napis mi na webynamieru (zavinac) webynamieru.sk a preberieme si to mozno nieco spolu vymyslime.
Ice dive
09.12.09,13:24