adelajda
02.12.09,19:16
Prosím poraďte mi som začiatočník a uvažujem o otvorení vlastného e -shopu ktorý by mal byť zameraný na predaj merového textilu a galantérie
1,ako budem účtovať ak som SZČO
2, musím viesť metráž ako sklad. zásoby alebo to môžem dať rovno do spotreby?
3. chcela by som v e-shope predávať aj svoje výrobky ktoré ušijem je porebné mať na tieto veci certifikát - jedná sa hlavne o šitie prehozov, zásten, detských diek na hranie a dekorácii do bytu
4. čo všetko je potrebné k založeniu takého internetového obchodu

viem že je otázok priveľa a možno sa na niektoré z nich už odpovedalo ale som tu nová a neviem sa ešte dobre orientovať ďakujem:o
Dáša_
02.12.09,20:35
Prosím poraďte mi som začiatočník a uvažujem o otvorení vlastného e -shopu ktorý by mal byť zameraný na predaj merového textilu a galantérie
1,ako budem účtovať ak som SZČO
2, musím viesť metráž ako sklad. zásoby alebo to môžem dať rovno do spotreby?
3. chcela by som v e-shope predávať aj svoje výrobky ktoré ušijem je porebné mať na tieto veci certifikát - jedná sa hlavne o šitie prehozov, zásten, detských diek na hranie a dekorácii do bytu
4. čo všetko je potrebné k založeniu takého internetového obchodu

viem že je otázok priveľa a možno sa na niektoré z nich už odpovedalo ale som tu nová a neviem sa ešte dobre orientovať ďakujem:o

skladovú evidenciu musíš viesť v každom prípade. Bez ohľadu na to, či budeš účtovať ako SZČO, t.j. v jednoduchom účtovníctve a do nákladov ti pôjde všetko, čo zaplatíš.
Čo sa týka detsých diek na hranie, tu sa obávam, že by si potrebovala certifikáciu - ide o to, aby napríklad neboli časti, ktoré sa dajú odhryznúť, či látka napríklad nepúšťa farby pri "žužlaní..." Dá sa to zariadiť, ale niečo to stojí.