mecky
03.12.09,13:42
jedna sa o takuto vec
od 8. oktobra 2009 pracujem ako ucitel na SŠ, teraz mi bolo oznamene že koli tomu že nemám ukončene VŠ vzdelanie (nemam ani titul Bc) ma podla nového zakona musia prepustit... je to pravda?

ps: dufam ze som trafil dobru poradu :)
susann2
03.12.09,12:47
jedna sa o takuto vec
od 8. oktobra 2009 pracujem ako ucitel na SŠ, teraz mi bolo oznamene že koli tomu že nemám ukončene VŠ vzdelanie (nemam ani titul Bc) ma podla nového zakona musia prepustit... je to pravda?
ps: dufam ze som trafil dobru poradu :)
No oni ťa nemali prijať ani podľa starého zákona a nie sa teraz odvolávať na nový. Bez VŠ vzdelania II. stupňa nemôžeš vyučovať na žiadnej škole.
Sabadka
03.12.09,12:47
jedna sa o takuto vec
od 8. oktobra 2009 pracujem ako ucitel na SŠ, teraz mi bolo oznamene že koli tomu že nemám ukončene VŠ vzdelanie (nemam ani titul Bc) ma podla nového zakona musia prepustit... je to pravda?

ps: dufam ze som trafil dobru poradu :)

Žial, ale majú pravdu, nespĺňaš kvalifikačné požiadavky podľa zákona 317/2009 a vyhlášky 437/2009. Už ani prijať ťa nemali, pretože so stredoškolským vzdelaním učiť nemôžeš na žiadnom type školy.
mecky
03.12.09,13:49
no pri prijamani som im doniesol vypis absolvovanych predmetov, a ze im to staci.
ja mam v podstate odchodenych celych 5 rokov VS, len som nestihol obhajobu a statnice, tak to budem tento rok robit, mam aj tie prve statnice z aprobacnych predmetov a pedagogiky, len bohuzial patrim do toho rocnika co ako posledny maju 5 rocne studium a teda u nas sa titul Bc nekonal :mad:
Marianna01
03.12.09,14:37
no pri prijamani som im doniesol vypis absolvovanych predmetov, a ze im to staci.
ja mam v podstate odchodenych celych 5 rokov VS, len som nestihol obhajobu a statnice, tak to budem tento rok robit, mam aj tie prve statnice z aprobacnych predmetov a pedagogiky, len bohuzial patrim do toho rocnika co ako posledny maju 5 rocne studium a teda u nas sa titul Bc nekonal :mad: