Tovaren
03.12.09,16:56
Zdravim,mam problem s mechanikou Sony vobec nenacitava zrazu disky,nereaguje
na nic,nepocujem ani ten zvuk ked nacitava,len ticho.tak som si zabezpecil druhu mechaniku LG,zapojil som ju ako staru,na dva konektory,a tiez sa nic nedeje,bios ju vidi,spravca zariadeni tiez,ale nereaguje.tak neviem kde je chyba.mam este jeden pc tam som skusil LG ale tiez nic.tak neviem.ale LG je funkcna,mam ju od kamosa.dik za pomoc.
marco2233
04.12.09,05:35
ked ju mas zapojenu skus z nej nabootovat.. ci ti pojde ak ano chybaj e vo windowse
Martin Mocko
04.12.09,05:57
Je mechanika zapojená na jednom kábli s HDD?
pistik71
04.12.09,07:22
Je to SATA alebo ATA mechanika? (uzky plochy alebo siroky plochy kabel). Ak je ATA, treba skontrolovat ci su na jenom kabli s HDD (ako pise Martin), a nasledne ci mas spravne nastavene prepinace na master/slave/auto.
Ak je viditelna v spravcovi zariadeni a aj vo Win prieskumnikovi, tak ju skus vo spravcovo odobrat a restartovat.
Taketo chyby sa tazko riesia na dialku...
Tovaren
04.12.09,18:46
Je to SATA alebo ATA mechanika? (uzky plochy alebo siroky plochy kabel). Ak je ATA, treba skontrolovat ci su na jenom kabli s HDD (ako pise Martin), a nasledne ci mas spravne nastavene prepinace na master/slave/auto.
Ak je viditelna v spravcovi zariadeni a aj vo Win prieskumnikovi, tak ju skus vo spravcovo odobrat a restartovat.
Taketo chyby sa tazko riesia na dialku...


nuz napojene to mam na siroky dlhy kabel a jeden mensi cierno.cerveno zlty,tak som mal aj sony ked este fungovala,tak som mal napojeny potom aj LG,akurat kamos mi vravel ze on to mal napojene aj na dalsi 4 kolikovy kabel,o tom master slave som pocul,na sony take nie je,ale na LG ano,ako to mam prepnut?skusim vase rady nabootujem,a odoberiem ju zo spravcov a restartnem.dik za rady hosi,viem ze sa to na dialku tazko riesi.
duves
04.12.09,19:03