emily17
07.12.09,17:02
Prajem, dobrý deň.
Chcela by som Vás poprosiť o radu, ako by ma mal zamestnávateľ zaradiť podľa novej legislatívy.
Momentálne pracujem ako učiteľka v MŠ.
V roku 2002 som ukončila strednú pedag. školu, odbor učiteľstvo MŠ,
v roku 2007 vysokú školu, 2.stupňa, odbor učiteľstvo pre 1.stupeľ ZŠ a v roku 2008 som ukončila štátnou skúškou rozširujúce štúdium špeciálnej pedagogiky. Prosím Vás o Váš názor ohľadom môjho zaradenie a taktiež by som sa chcela opýtať či sa mi rozširujúce štúdium počíta ako náhrada 1. kvalifikačnej skúšky.
Za Vašu odpoveď Vám vopred ďakujem.
Sabadka
07.12.09,17:49
Prajem, dobrý deň.
Chcela by som Vás poprosiť o radu, ako by ma mal zamestnávateľ zaradiť podľa novej legislatívy.
Momentálne pracujem ako učiteľka v MŠ.
V roku 2002 som ukončila strednú pedag. školu, odbor učiteľstvo MŠ,
v roku 2007 vysokú školu, 2.stupňa, odbor učiteľstvo pre 1.stupeľ ZŠ a v roku 2008 som ukončila štátnou skúškou rozširujúce štúdium špeciálnej pedagogiky. Prosím Vás o Váš názor ohľadom môjho zaradenie a taktiež by som sa chcela opýtať či sa mi rozširujúce štúdium počíta ako náhrada 1. kvalifikačnej skúšky.
Za Vašu odpoveď Vám vopred ďakujem.


No asi ťa nepoteším, lebo podľa tvojho ukončeného vzdelania môžeš byť v MŠ zaradená ako nekvalifikovaná učiteľka s vysokoškolským vzdelaním do 9PT.
Prečo nekvalifikovaná? pozri si 437/2009, časť I. Bod A. Keby si mala ukončenú vysokú školu II. stupňa v študijnom odbore predškolská pedagogika a učiteľstvo pre I. stupeň ZŠ tak si kvalifikovaná, ale keď máš len učiteľstvo pre I. stupeň ZŠ tak si pre MŠ nekvalifikovaná. Ono keby tam nebolo slovíčko a ale bolo napísané alebo tak to máš v suchu, ale takto žiaľ si nekvalifikovaná. Rozširujúce štúdium sa ti tiež nepočíta ako náhrada I. kvalifikačnej skúšky, pretože tam ti chýba zase podmienka 5 rokov pedagogickej praxe.
Fany1000
07.12.09,19:28