Voloda4
09.12.09,20:27
Dobry vecer,

Potreboval by som sa poradit respektive zistit co najviac ohladom tohto problemu.
Asi pred tyzdnom som zaregistroval, ze na jedno oko vidim deformovane. Potvrdil to aj jednoduchy test na Amslerovej mriezke - deformacia v lavom dolnom sektore. Bol som uz aj na informativnom vysetreni na ocnom ale bohuzial nic nezistili. Vsetko je v norme, ziadne zapaly a tak podobne. Mam ist na konziliarne vysetrenie v blizkej dobe. Chcel by som sa spytat ci niekto nema podobne problemy, popripade ci je to nejako liecitelne a tak podobne. Bohuzial v tejto oblasti som laik.Nikdy som nemal ziadne problemy s videnim. Skuste prosim Vas pomoct, respektive podat nejake zakladne informacie. Vopred dakujem...
Katarina
09.12.09,20:55
Mala som ten istý problém pred pár rokmi. V Bratislve vo Fakultnej nemocnici mi robili zákrok laserom ambulatne a bez bolesti.
Voloda4
10.12.09,09:40
pre Katarina,

Dakujem pekne za odpovedat. Zaujimalo by ma vsak ci to operacia vyriesila. To znamena ci sa videnie dostalo do normalu alebo nie. Popripade ako sa citis teraz po operacii a ci napriklad je pravdepodobnost ze problem sa zopakuje v blizkej dobe. Dakujem.
Katarina
11.12.09,09:57
Nie je to operácia len malý asi 20 min. zákrok po ktorom sa ide domov. Robili mi to v roku 2003 a odvtedy vidím normálne. Neviem to presne opísať, ale v očnom pozadí trebalo laserom sceliť nejaké dierky, ktoré spôsobili to deformované videnie. Držím palce, určite sa to vyrieši.
Voloda4
11.12.09,19:34