Laola80
10.12.09,10:40
Ahojte,

v septembri som sa ženil a začínam riešiť bývanie... Som z BA, manželka z Brodského pri Kútoch. Svokor nám tam postavil dom, ja som si zasa postavil hlavu a nechcem tam ísť bývať. A preto sme sa so ženou dohodli na kompromise - domčeku v Malackách. Mám našetrený cca. milión, ktorý chcem vraziť do kúpy pozemku práve v tejto lokalite...

Som úplný amatér, ktorý raz za uhorský rok chytil šrobovák... Nemám skúsenosti a preto potrebujem rady (aby som neprecenil svoje sily a finančné schopnosti)...

Pozemky o ktoré sa zaujímam majú od 340 - 400 m2. Viem, je to maličké a práve preto uvažujem aj o maličkom dome pre (dúfam, že raz) 4-člennú rodinu. K dispozícii by som mohol mať čisto na dom okolo 2,5 milióna Sk.

V tejto cenovej kategórii som už našiel katalógové domy na kľúč, ale ja veľmi týmto cenám neverím. Je podľa Vás možné nechať si postaviť do tejto ceny 4-izbový dom na kľúč? Ušetril by som, ak by som si dom nechal stavať postupne od rôznych firiem? Základy, hrubá stavba, el., voda, plyn atď, atď?

Ďakujem...
KEJKA
10.12.09,10:01
ak by si si to rok všetko naštudoval, resp.svokor sa podujal vám pomáhať, radiť organizovať, tak druhý spôsob je lacnejší. Ale ak tomu nerozumieš rovnako ako ja, tak kľuč je lepší, ale aj tam je riziko, že ťa niekto podvedie (ako mňa).
Bez zmluvy sa do ničoho nepúšťaj.
Laola80
10.12.09,10:04
O akej zmluve hovoríš? A zakl. otazka nezodpovedana :) Je realny moj cenovy strop?
plamen4
10.12.09,10:26
Pri stavbe na kľúč NIE! Pri svojpomocnej realizácii ÁNO.
comodo
10.12.09,10:33
Jeden nas znamy raz povedal , ze jeden dom treba postavit na skusku a druhy naozaj. Ak si amater , bez skusenosti , ver ze je to pravda. Ja som robil iba vacsiu rekonstrukciu a nadstavbu a pochopil som. Za 2.5 melona tazko. Jeden z rodiny si vybral model s rozpoctom 2.2 mil. Ked to dokoncili ( platene zivnostnicke partie ) a pristavili garaz + plot a scitali to , bolo to 4 mil.
Laola80
10.12.09,10:35
Ani v prípade montovaného domu?
jankazb