jack_herrer
15.12.09,20:34
Zdravim poradaci,

Dnes som si asi pol dna cital na tomto portaly ohladom mojho problemu a musim povedat ze som sa dozvedel mnozstvo informacii. Mam zalozenu zivnost v oblasti predaja a kupy..Ale spat ku mojmu problemu.

Chcel by som brat tovar zo zahraničia a platit cez paypal, ale som sa dozvedel ze tovar od mojho zdroja posielaju bez faktur a tu z fora som sa docital ze vypis z paypalu je nedostacujuci ako faktura na nadobudnutie kupeneho tovaru zo zahranicia. Podotazka znie ze ze keby mi aj vystavili fakturu zo zahranicia a bola by anglictine bola by platna?Podotykam ze som student a v tejto oblasti dost nevzdelany tak nasledujuce otazky mozu byt pre niekoho smiešne.Ak som sa dobre docital tak moj prijem bude zdaneny iba ak presiahne rocne cca 4025 eur?Takze budem aj tak robit danove priznanie aj ked nebudem mat ten prijem vyšši ak 4025 eur len s tym ze dan vyjde nulova? A ak by som ten tovar zobral bez faktury a predaval ho dalej musim preukazat odkial som ho kupil (cize mat nejaku fakturu)?Nemozem iba zdanit tu sumu za aku som ho predal?Alebo skratka poradte mi nieco ako by som sa vyhol tomu preukazaniu povodu tovaru?Fakt by nestacilo aby som v danovom priznani boli spomenute iba zdane z tich cien za ktore som tovar predaval?

Druha otazka, dajme tomu ze mam vsetko v poriadku a posielam tovar zakaznikovy a ja mu ten tovar poslem s fakturou ktora sluzi vlastne ako zarucny list, takze na tej fakture bude datum kupy a od toho datumu plati podla zakona kolko rocna zaruka napr na hodinky?Som povinny poskytnut zaruku ako zivnostnik?
jack_herrer
18.12.09,13:31
nik nic?
Jana Acsová
18.12.09,14:03
nick?
Jana Acsová
18.12.09,14:11
Skúsim čiastočne ..

Podotazka znie ze ze keby mi aj vystavili fakturu zo zahranicia a bola by anglictine bola by platna?Isteže.