racho1
17.12.09,19:24
Hľadám živnostníka, ktorý pôsobí, alebo osobu, ktorá plánuje pôsobiť v oblasti poskytovania komplexných služieb BOZP / OPP. Som programátor a v minulosti som spolupracoval na vývoji softvérových aplikácií pre oblasť bozp/opp.
Hľadám preto možnosť spolupráce so skúseným BT / technikom PO, kde cieľom by malo byť rozširovanie počtu zákazníkov, zvýšenie konkurencieshopnosti a vývoj špecifických aplikácií pre túto oblasť.
Záujemca nech píše e-mailom na: radoslav.choma@gmail.com
propo
18.12.09,07:50
No neviem, takych softwarovych aplikacii je na trhu uz dost...

Ajtak si myslim, ze kazdy SPO/TPO/TBOZP atd. si zabehne SVOJ system a neda sa obmedzovat nejakym softwarom...
racho1
18.12.09,15:45
Vôbec si nemyslím, že komplexných softvérových aplikácií pre túto oblasť je dosť. Práveže ich je žalostne málo.
Systém práce si každý volí sám, s tým súhlasím, ale je kopec univerzálnych vecí, ktoré dokáže dobrá aplikácia riešiť a tým potom uľahčiť, zrýchliť a sprehľadniť prácu.
Tiež záleži či máte zmluvy s 3-4 firmami, alebo spravujete desiatky firiem a stovky ich zamestnancov.
Tak napríklad: prehľad legislatívy, sledovanie termínov, evidencia technických zariadení, evidencia úrazov, nebezpečných udalostí, hodnotenie rizík, správa odpadov, vzory tlačív a dokumentov s možnosťou archivácie, testy, školenia.... to všetko je možné riešiť cez softvér a viem, že mnoho ľudí by to ocenilo a využívalo.
Ja nehľadám spoluprácu formou jednorazove zákazky, že by som chcel vytvoriť aplikáciu pre jedného ABT/TPO.
Hľadám človeka, ktorý by mi vedel radiť, čo a ako má fungovať, testovať aplikáciu vo svojej každodennej praxi a keď to bude v určitom štádiu, tak by sa ten softvér mohol dobre predávať.
propo
18.12.09,16:19
len sa mozem zopakovat, takych aplikacii je na trhu dost........ pochybujem ze to niekto aj naozaj pouziva..