janka.jana1
15.01.10,09:10
Ahojte.

Prosím vás, som začiatočník, chystám sa na školenie o ročnom zúčtovaní dane, tiež mi bude pomáhať bývala kolegyňa, lebo sme veľká firma.

Chcem sa vás ale opýtať ohľadom potvrdení o zdaniteľnej mzde. Vraj som povinná vydať toto potvrdenie všetkým zamestnancom, ktorí u nás pracovali v roku 2009 a prac. pomer aj skončili, toto potvrdenie im mám vydať do konca januára. Ja som to však robila tak, že ak zamestnanec končil PP, tak som mu hneď pri výstupe toto potvrdenie vydala + som to zaznačila do vyhlásenia. Musím teraz duplicitne im tie potvrdenia posielať??

Chcem sa aj spýtať, či nájdem niekde na internete už akutálne tlačivá "Žiadosť o ročné zúčtovanie dane" ???

Dakujem moc.
Zoltán Kovács
15.01.10,08:13
Ahojte.

Prosím vás, som začiatočník, chystám sa na školenie o ročnom zúčtovaní dane, tiež mi bude pomáhať bývala kolegyňa, lebo sme veľká firma.

Chcem sa vás ale opýtať ohľadom potvrdení o zdaniteľnej mzde. Vraj som povinná vydať toto potvrdenie všetkým zamestnancom, ktorí u nás pracovali v roku 2009 a prac. pomer aj skončili, toto potvrdenie im mám vydať do konca januára. Ja som to však robila tak, že ak zamestnanec končil PP, tak som mu hneď pri výstupe toto potvrdenie vydala + som to zaznačila do vyhlásenia. Musím teraz duplicitne im tie potvrdenia posielať??

Chcem sa aj spýtať, či nájdem niekde na internete už akutálne tlačivá "Žiadosť o ročné zúčtovanie dane" ???

Dakujem moc.

Nemusíš im duplicitne vydávať to tlačivo, keď už raz dostali. Mimochodom aj ja preferujem vydanie potvrdenia pri ukončení prac.pomeru.

Tlačivá prikladám, mám ich tiež z porady, len neviem v ktorom vlákne.
buba
20.01.10,11:02