prsicko
18.01.10,10:58
Dobrý den, chcem sa opytat som laik tak mozno bude banalna otazka pre niekoho aku dam ja, ak som odracoval 4 roky u jedneho zamestnavatela 1 a druhy rok bol bez pn za rok 2007 mi vychadza mesacny vymeriav.zaklad podla papierov ktore som dostala 56000 sk na mesiac a ak som bola v roku 2008 a 2009 pn ako sa vypocita vymeriavaci zaklad...totiz potrebujem vypocitat kolko budem dostavat podporu od statu ..nakolko som nezamestnana...dakujem....
ivka70
18.01.10,10:10
Doba PN sa z vypoctu na podporu nezamestnanosti vylucuje.
Takze priemer si vypocitas z poslednych 3 rokov, ale beries do uvahy len tie dni, kedy si mala prijem s odvodom poistenia v nezamestnanosti.
A pozor, vsade bola horna hranica.
V 2007 bola 51 822 Sk.
prsicko
18.01.10,10:18
a jak si ho mam vypocitat ako mesacne kolko som zarobila??? to spocitam za 3 roky?? ja som fakt uplny laik...
ivka70
18.01.10,10:39
a jak si ho mam vypocitat ako mesacne kolko som zarobila??? to spocitam za 3 roky?? ja som fakt uplny laik...

DVZ sa vypocitava na dni:


http://www.socpoist.sk/davka-v-nezamestnanosti/1361s?&lang=sk
Výška dávky v nezamestnanosti

Dávka v nezamestnanosti sa poskytuje za dni a jej výška je 50 % denného vymeriavacieho základu.

50 % x DVZ x počet dní v mesiaci.
Denný vymeriavací základ (DVZ) na určenie sumy dávky v nezamestnanosti je podiel súčtu vymeriavacích základov, z ktorých poistenec zaplatil poistné na poistenie v nezamestnanosti alebo poistné na výsluhový príspevok podľa zákona o sociálnom zabezpečení policajtov a vojakov dosiahnutých v rozhodujúcom období a počtu dní rozhodujúceho obdobia.