Doda
20.09.05,10:22
Dobrý deň,potrebovala by som poradiť v otázke zmluvného platu.Je správne znenie,ktoré mi dal zamestnávateľ?
Vec:Rozhodnutie o plate
Podľa zákona č.553/2003 Z.z. o odmeňovaní... podľa § 1 ods.2, Vám priznávam od ... ZMLUVNÝ PLAT...
Pracujem ako profesionálny rodič,teda som zamestnanec Detského domova.
Ide pri zmluvnom plate o dohodu,alebo zamestnávateľ má výhradné právo na jeho určenie a z čoho by sa malo vychádzať pri jeho výške.A ešte sa chcem opýtať na domáckeho zamestnanca,vzťahujú sa na neho úväzky?Je možné sa zamestnať na polovičný úväzok ako domácky zamestnanec?
elenka
20.09.05,10:03
Dobrý deň,potrebovala by som poradiť v otázke zmluvného platu.Je správne znenie,ktoré mi dal zamestnávateľ?
Vec:Rozhodnutie o plate
Podľa zákona č.553/2003 Z.z. o odmeňovaní... podľa § 1 ods.2, Vám priznávam od ... ZMLUVNÝ PLAT...
Pracujem ako profesionálny rodič,teda som zamestnanec Detského domova.
Ide pri zmluvnom plate o dohodu,alebo zamestnávateľ má výhradné právo na jeho určenie a z čoho by sa malo vychádzať pri jeho výške.A ešte sa chcem opýtať na domáckeho zamestnanca,vzťahujú sa na neho úväzky?Je možné sa zamestnať na polovičný úväzok ako domácky zamestnanec?
Neviem prečo Vám v "rozhodnutí o plate" uvádzalii zákon č. 553/2003 Z. z. o odmeňovani.... podľa § 1 ods. 2, keď tento ods. hovorí : citujem : Tento zákon sa nevzťahuje na zamestnanca, ktorý je.....zamestnancom detského domova, ktorý v rodine profesionálne vykonáva náhradnú starostlivosť...
Odmeňovanie profesionálnych rodičov sa potom bude riadiť Zákonníkom práce, avšak Váš zamestnávateľ by mal mať spracovaný vnútorný predpis o odmeňovaní, v ktorom by ste zrejme našli i podmienky, podľa ktorých Vám plat stanovili. Skrátený úväzok môže mať i domácky zamestnanec, záleží na dohode so zamestnávateľom.

Pekný deň !
Doda
20.09.05,11:01