bnorika
20.01.10,07:34
Teraz pracujem ako štátny zamestnanec, bola som prijatá v roku 1997
na dobu určitú a tak vyzerá, že v máji toho roku budem prepustená.
Predtým, ako som nastúpila do práce, som bola na rodičovskej dovolenke.
Manžel má priemerný čistý mesačný príjem 15.000,- Sk.
Máme dve maloleté deti.
Chcem sa Vás opýtať na to, či budem dostávať nejakú podporu
v nezamestnanosti alebo sociálne dávky?
Ďakujem. :(
katka50
20.01.10,06:40
Teraz pracujem ako štátny zamestnanec, bola som prijatá v roku 1997
na dobu určitú a tak vyzerá, že v máji toho roku budem prepustená.
Predtým, ako som nastúpila do práce, som bola na rodičovskej dovolenke.
Manžel má priemerný čistý mesačný príjem 15.000,- Sk.
Máme dve maloleté deti.
Chcem sa Vás opýtať na to, či budem dostávať nejakú podporu
v nezamestnanosti alebo sociálne dávky?
Ďakujem. :(
Ten rok 1997 je správny ?
Zákon 461/2203 § 104

Podmienky nároku na dávku v*nezamestnanosti
§ 104
(1) Poistenec má nárok na dávku v*nezamestnanosti, ak v posledných štyroch rokoch pred zaradením do evidencie nezamestnaných občanov hľadajúcich zamestnanie (ďalej len „evidencia nezamestnaných občanov“) bol poistený v*nezamestnanosti najmenej tri roky, ak tento zákon neustanovuje inak.
(2)Poistenec, ktorý po skončení výkonu činnosti zamestnanca v*pracovnom pomere na určitú dobu bol zaradený do evidencie nezamestnaných občanov, má nárok na dávku v*nezamestnanosti, ak v*posledných štyroch rokoch pred zaradením do evidencie nezamestnaných občanov
a) bol poistený v*nezamestnanosti z*výkonu činnosti zamestnanca v*pracovnom pomere na určitú dobu alebo bol dobrovoľne poistený v*nezamestnanosti najmenej dva roky a
b) nebol povinne poistený v*nezamestnanosti z*iného výkonu činnosti zamestnanca.