cerfaa
25.01.10,19:10
som študentka a od 12/08 pracujem brigádnicky. musím si podávať daňové priznanie za minulý rok???? dakujem za skorú odpoveď :)
Zoltán Kovács
25.01.10,18:17
Môžeš požiadať o vykonanie ročného zúčtovania aj zamestnávateľa. Ale ak ti z príjmu počítali zrážkovú daň, v tom prípade radšej podaj daňové priznanie typu A.
veronikasad
25.01.10,18:20
som študentka a od 12/08 pracujem brigádnicky. musím si podávať daňové priznanie za minulý rok???? dakujem za skorú odpoveď :)
Uveď prosím výšku príjmu a či si u zamestnávateľa podpisovala vyhlásenie k zdaňovanoiu príjmov
silviad
25.01.10,18:38
Dobrý večer,
otázka k tejto téme : pracovala som 6 mesiacov hrubý príjem 2200 Eur. Ďaľších 6 mesiacov som bola na materskej. Na novonarodené dieťa poberá druh bonus, ale mám ešte jedno staršie dieťa na ktoré som poberala 6 mesiacov ja. Podľa hrubého príjmu mi povedali, že by mi vyšiel bonus aj na druhý polrok. Keď teraz podám ja sama DP mám tam uviesť aj výšku materského /mám si pýtať potrvdenie zo SP?/ ale neviem kde, na ktorý riadok?
Ďakujem za skorú odpoveď!
veronikasad
25.01.10,19:45
Dobrý večer,
otázka k tejto téme : pracovala som 6 mesiacov hrubý príjem 2200 Eur. Ďaľších 6 mesiacov som bola na materskej. Na novonarodené dieťa poberá druh bonus, ale mám ešte jedno staršie dieťa na ktoré som poberala 6 mesiacov ja. Podľa hrubého príjmu mi povedali, že by mi vyšiel bonus aj na druhý polrok. Keď teraz podám ja sama DP mám tam uviesť aj výšku materského /mám si pýtať potrvdenie zo SP?/ ale neviem kde, na ktorý riadok?
Ďakujem za skorú odpoveď!
materské nie je zdanitelným príjmom, neuvádzaš ho v DP.
Vyplňuješ DP typu A, kde uvádzaš len príjmy zo zamestnania. Môžeš požiadať o doplatenie daň.bonusu. DP treba správne vyplniť.
Ilja911
26.01.10,09:33