Ilika
25.01.10,20:55
SOM BEZRADNÁ....Prosím o pomoc, nikto mi nevie dať jednoznačnú odpoveď na môj dotaz.
Toho času študujem posledný ročník Rozširujúceho štúdia špec.pedagogiky, čím si doplňujem svoju doterajšiu kvalifikáciu Učitel 1.stupňa ZŠ.
Mám 20 ročnú pedag.prax a uznanú 1.atestáciu v danom obore špec.pedagogika.
Učím na špec.ZŠ už 3 roky a do októbra 2009 mi platila výnimka plnenia kvalif.predpokladu, teda bola som zaradená do 12.plat.triedy.
Môj problém spočíva v tom, že po novembri som bola zaradená do plat.triedy 10. , teda som zišla o dve triedy nižšie.
JE TO V SÚLADE SO ZÁKONOM 317/2009 Z.Z....§61 odsek(2) ?
Tarifný plat v 12.tr. bol 615 € a teraz mám 581 €, nepoznám dôvod zníženia platu, ked moje prac.zaradenie a činnosť súvisiaca s ňou sa nezmenila.
Prosím, kto je v podobnej situácii ozvite sa:...ďakujem.
Sabadka
26.01.10,10:53
SOM BEZRADNÁ....Prosím o pomoc, nikto mi nevie dať jednoznačnú odpoveď na môj dotaz.
Toho času študujem posledný ročník Rozširujúceho štúdia špec.pedagogiky, čím si doplňujem svoju doterajšiu kvalifikáciu Učitel 1.stupňa ZŠ.
Mám 20 ročnú pedag.prax a uznanú 1.atestáciu v danom obore špec.pedagogika.
Učím na špec.ZŠ už 3 roky a do októbra 2009 mi platila výnimka plnenia kvalif.predpokladu, teda bola som zaradená do 12.plat.triedy.
Môj problém spočíva v tom, že po novembri som bola zaradená do plat.triedy 10. , teda som zišla o dve triedy nižšie.
JE TO V SÚLADE SO ZÁKONOM 317/2009 Z.Z....§61 odsek(2) ?
Tarifný plat v 12.tr. bol 615 € a teraz mám 581 €, nepoznám dôvod zníženia platu, ked moje prac.zaradenie a činnosť súvisiaca s ňou sa nezmenila.
Prosím, kto je v podobnej situácii ozvite sa:...ďakujem.


Odpovedala som ti z časti aj v príspevku:
http://www.porada.sk/t129557-novy-zakon-317-2009-z-z.html#post1271243

Pokúsim sa lopatisticky