bertovičová zuzana
26.01.10,15:25
Dobrý deň,

vie mi niekto poradiť ako sa dajú na registračnej pokladni vystornovať stravné lístky, predavačka mi nahrala namiesto 15,90 sumu 1590 - šek a blok vyhodila. V mesačnej uzávierke mi tým pádom vyskočila hotovosť o tú sumu menšia. Účtovníčka mi povedala, že to mám nahrať mínusom, ale neviem ako.
Vopred dakujem
katarina.j
26.01.10,14:37
nevieme aky mas typ registr.pokladne, ale ku kazdej pokladni mas knihu-navod na pouzitie,tak podla navodu si to vystornujes-das najprv storno 1590 a nablokujes spravnu sumu15,90.k mesacnej uzavierke daj poznamku o aku chybu islo/aby ti sedela hotovost na pokladni/
bertovičová zuzana
26.01.10,18:33
mam rp 2000, a tak ako pisete sa to neda vystornovat...no a ide o to ze mi nesedi prave ta hotovost,nakolko mam nahratych o 1590 viac stravnych listkov...manual som prestudovala spredu zozadu aj zlava doprava...nic o stornovani stravnych listkov...volala som s technikom...nevedel pomoct...vy ste moja posledna nadej...inac uz len danovy urad
katarina.j
27.01.10,09:47
no ja co som mala moznost robit na rp, tak to sa stornovalo nasledne: zapnes RP do normalneho rezimu ako pri blokovani, das klavesu storno, pocet str.listkov,čislo plu/kod/ a cenu-doklad o tom ako to nablokovala zamestnankyna mas na tom kotuciku co sa ti roluje v pokladni-ked ti dojde paska-tak ju menis,robi ti aj kopie ci nie?tak podla toho ako to ona nablokovala ty vystornujes cez klavesu storno - ako som pisala das storno a nablokujes presne co stornujes.
MATERDATEL
03.02.10,11:25
ahojte

ak mas pokladnu Elcom Euro 2000, tak stornovanie by malo prebiehat presne ako uctovanie, len medzi zadavanim poctu a uctovanej ceny musis stlacit storno. je to uz nejaku dobu, tak to neber na sto percent. ale kazdopadne si kasu vies prepnut do terningoveho rezimu a skusat, kym budes mat pasku.