_vev_
28.01.10,00:39
Obraciam sa na vás s prosbou, či mi neviete odporučiť v Bratislave nejakého dobrého a pritom nie drahého psychoterapeuta/tku alebo odborníka, ktorý by mi s týmto problémom pomohol.

Mám 4 ročný vzťah a v ňom pretrvávajúce problémy. A keďže ho chcem zachrániť, čítala som a skúmala. Uvedomila som si, že som emočne závislá a myslím, že mi tento problém vychádza hlavne z detstva. Veľakrát som sa pokúšala zmeniť, ale zisťujem, že sama si stým veľmi rady dať neviem.

Budem veľmi vďačná ak mi budete vedieť niekoho odporučiť, pretože sa hlavne nechcem dostať do rúk niekomu neskúsenému alebo neodbornému. A rovnako mám problém, keďže som študentka, že si nemôžem dovoliť platiť zaňho týždenne 30 eur.

Dopredu ďakujem
Psycholog
28.01.10,11:49
Krásný den, nejprve si ověřte, zda jste emočně závislá osoba:
Cituji: "Poruchu osobnosti charakterizuje pasívne spoliehanie sa na druhých ľudí pri malých aj veľkých životných rozhodnutiach, veľký strach z opustenia, pocity bezmocnosti a neschopnosti, pasívna poddajnosť želeniam starších a iných ľudí, slabá reakcia na požiadavky každodenného života. Nedostatok energie sa môže prejaviť v intelektuálnej alebo citovej sfére; častá je náklonnosť reagovať na nepriazeň prenášaním zodpovednosti na iných."
Východiskem bez psychoterapeuta může být i spracování emočních rovnic viz příloha a i článek Jste emocionálně......
Můžete se ozvat i přes SKYPE - petr.k.necas
Pevné nervy přeje Petr
Danila
28.01.10,12:21
Obraciam sa na vás s prosbou, či mi neviete odporučiť v Bratislave nejakého dobrého a pritom nie drahého psychoterapeuta/tku alebo odborníka, ktorý by mi s týmto problémom pomohol.

Mám 4 ročný vzťah a v ňom pretrvávajúce problémy. A keďže ho chcem zachrániť, čítala som a skúmala. Uvedomila som si, že som emočne závislá a myslím, že mi tento problém vychádza hlavne z detstva. Veľakrát som sa pokúšala zmeniť, ale zisťujem, že sama si stým veľmi rady dať neviem.