hanjel
06.02.10,12:37
zdravím všetkých poradákov a prosím o Váš názor a radu:

som na ČID a pracujem ako personalistka. Teda pôvodne to tak bolo dohodnuté, ale postupom času mi začali pridávať prácu ako je štatistika, intrastat, výkazy A,P, objednávanie a výdaj kancelárských potrieb,stravné, výdaj ochranných osobných prostriedkov, sekretárske práce, archivácia a ešte iné,ktoré v podstate s personalistikou nemajú nič spoločné.Doteraz som pracovala bez reptania i s prídavkom práce.
Ide mi však o to ,že včera mi riaditeľ dal výkaz práce a vraj po dobu 1 mesiaca ho mám vyplniť čo presne po hodinách robím.Nepovedal čo tým sleduje. Ja mám rada svoju prácu a môžem zodpovedne povedať,že sa nezašívam a fond pracovného času mám vyplnený na 100 %, ak sa náhodou stane že musím potiahnuť - riaditeľ sa pozastavuje nad tým a hrozí že mi nadčas nepreplatí tak sa snažím si ich vybrať. Blíži sa RZD a RZZP a určite sami viete že to nie je jednoduchá práca .Mám 68 pracovníkov. Tiež samotná personalistika ak ju máte zvládnuť dobre je náročná a je za tým kopa papierovania.Ja nie som typ,ktorý za ním chodí a sťažuje sa koľko práce mám. Som ticho a robím , čo je možno na škodu.On si totiž myslí že nahádzanie miezd do Olympu je lahoda a že to trvá len chvíľu a potom už nemám prácu. Nepočíta s výkazmi, výplatami, stravnými lístkami , ako aj s prípravou a prepočtami a kompletovaním podkladov pre mzdy a pod. Veď kto robí túto prácu tak vie o čom hovorím. Chcela by som poprosiť o Váš názor a radu, dochádzajú mi totiž sily a cítim veľkú krivdu, tak neviem či mám dať výpoveď sama / môžem okamžite ? /- čo s odstupným alebo ako sa mám zachovať. Čo si mám o tom myslieť. Čo vy na to ? Prosím poraďte, vždy ste poradili tak mi povedzte svoj názor a radu aj teraz. Ďakujem . Teším sa na skorú odpoveď
veronikasad
06.02.10,11:40