Lord_AI
09.02.10,17:43
zdravim.. potreboval by som od vas poradit... mam jeden problem, pracujem ako zamestnanec a nejak sa mi nevidi vyska mzdy..
som odmenovany formou zakladna mzda, osobne a premie.. ale zakladna mzda mi neustale nejak moc skace.. jeden mesiac mam zakladnu napr. 2,5e na hodinu, druhy mesiac to moze byt 2,10 na hodinu a treti mesiac zas 3e.. je to normalne a hlavne je to v poriadku?? moze mi takto skakat zakladna mzda?? ked si vezmem napr. dovolenku, tak mam viac na dovolenku alebo nizsi zaklad atd.. nemal by byt zaklad fixny??
druha otazka, pracujem Po-Pia, co v pripade ze napr. utorok je sviatok?? mam v takom pripade narok na nahradu sviatku?? podla zakona som pochopil, ze pokial to nie je nepretrzita prevadzka, napr. linka, tak by som mal mat naork na nahradu sviatku, lenze na paske mam v kolonke sviatok napr. 2dni a suma je 0.. je toto v poriadku?? mam moznost ziadat nejak dorovnat peniaze aj dozadu?? som vo firme zamestnany uz stvrty rok a terza som si to nejak tak vsimol, takze ak je to tak, tak za sviatky som prisiel o pekne peniaze..:(

velmi pekne dakujem za odpovede..:)
VERONIKA6
09.02.10,17:51
zdravim.. potreboval by som od vas poradit... mam jeden problem, pracujem ako zamestnanec a nejak sa mi nevidi vyska mzdy..
som odmenovany formou zakladna mzda, osobne a premie.. ale zakladna mzda mi neustale nejak moc skace.. jeden mesiac mam zakladnu napr. 2,5e na hodinu, druhy mesiac to moze byt 2,10 na hodinu a treti mesiac zas 3e.. je to normalne a hlavne je to v poriadku?? moze mi takto skakat zakladna mzda?? ked si vezmem napr. dovolenku, tak mam viac na dovolenku alebo nizsi zaklad atd.. nemal by byt zaklad fixny??