sattelitka
11.02.10,10:56
ahojte!
Som začiatočník, a tak som si v istých veciach neni istá, prosím Vás poraďte, že keď uzavriem na konci roka peň.Denník, tak by sa mal súčet príjmy hotovosť+príjmy účet rovnať príjmom na duhej pravej strane PD- teda príjmy ovplyvňujúce ZD a + príjmy neovplyvňujúce ZD. Je to tak správne? Lebo mne sa to nerovná, na ľavej strane PD - príjmy v hotovosti a na účte mám viac ako rozdelené príjmy na pravej strane PD. Prosím poraďte mi.:o:o:o:o
ewita888
11.02.10,10:11
nezabudni na priebežné položky
Monika Kováčová
11.02.10,11:29
ahojte!
Som začiatočník, a tak som si v istých veciach neni istá, prosím Vás poraďte, že keď uzavriem na konci roka peň.Denník, tak by sa mal súčet príjmy hotovosť+príjmy účet rovnať príjmom na duhej pravej strane PD- teda príjmy ovplyvňujúce ZD a + príjmy neovplyvňujúce ZD. Je to tak správne? Lebo mne sa to nerovná, na ľavej strane PD - príjmy v hotovosti a na účte mám viac ako rozdelené príjmy na pravej strane PD. Prosím poraďte mi.:o:o:o:o

Ak ti môžem poradiť, daj si účtovníctvo spracovať účtovníkovi. Jednoduché účtovníctvo vôbec nie je jednoduché.
Ja keď sa chcem ostrihať, idem kaderníčke, lebo jednoducho sa ostrihať neviem...


ahojte!som tu nová,môže mi niekto poradiť?
Začala som podnikať ako kaderníčka od 6/2009, prvé mesiace som bola na úrade práce,a za január a február ešte na materskej- rodičovský príspevok. Chcem si účtovať len výdavky 60% (paušálne). Ak dobre rozumiem, tak príjem z registračnej pokladne za rok zrátam, a z toho vyrátam 60%výdavky, a poistné na zdrav.poisťovňu a z tohoto výsledku nezdanitelnú časť za celý rok? Je to správne ? A čo s tým prvým polrokom?

Ozaj, a prečo si v tvojom profile "účtovník" ?
sattelitka
11.02.10,12:22
Ak ti môžem poradiť, daj si účtovníctvo spracovať účtovníkovi. Jednoduché účtovníctvo vôbec nie je jednoduché.
Ja keď sa chcem ostrihať, idem kaderníčke, lebo jednoducho sa ostrihať neviem...



Ozaj, a prečo si v tvojom profile "účtovník" ?