pokoro
11.02.10,20:59
Dobrý deň,
som študent maturitného ročníka na gymnáziu. Môj problém sa týka jedného profesora, ktorý nie je veľmi v obľube. Všetkých si znepriatelil svojim povýšeneckým správaním a navyše je aj inštruktorom v autoškole. Už počas vyučovacích hodín sme ho mali plné zuby, no po nastúpení na kurz v autoškole mi z neho praskli nervy. Z pomsty som na nemenovanej socialnej sieti zalozil skupinu " Nájde sa 100 ľudí, ktorí nemajú radi p. profesora XY ( meno učiteľa )?" . Spolužiak do tej miestnosti uploadol jeho upravenú fotku s dosť hanlivým výrazom ( k***t). Samozrejme to prasklo a dotyčný profesor sa o tom dozvedel. Dostali sme so spolužiakom pokarhanie riaditeľom školy, na konci školského roka nám triedny profesor navrhne zníženú známku zo správania a okrem toho, poškodený profesor nám povedal, že toto bude riešiť súdnou cestou .... Chcem sa spýtať, aké právne dôsledky môžem očakávať.
pepsikova
11.02.10,20:10
..no, muselo by sa dokázať, aké bolo jeho správanie, keď vyvolalo v tebe "prasknutie nervov"..a že tých 100ľudí sa našlo..tá upravená fotka- no, neviem..
..ak sa nájde v triede dosť spolužiakov s podobným názorom, ako máš ty, tak sa ani pred súdom nemáte čoho báť, pretože profesor má svoje správanie kontrolovať presne tak, ako aj žiaci a by som povedala, že aj viac, pretože je aj vychovávateľom...
marjankaj
11.02.10,20:19
..no, muselo by sa dokázať, aké bolo jeho správanie, keď vyvolalo v tebe "prasknutie nervov"..a že tých 100ľudí sa našlo..tá upravená fotka- no, neviem..
..ak sa nájde v triede dosť spolužiakov s podobným názorom, ako máš ty, tak sa ani pred súdom nemáte čoho báť, pretože profesor má svoje správanie kontrolovať presne tak, ako aj žiaci a by som povedala, že aj viac, pretože je aj vychovávateľom...