mirka87
14.02.10,14:02
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať ako to je s ročným zúčtovaním zdravotného poistenia. Som študentka a celý minulý rok som brigádovala. Problém nastáva v tom, že pani pracujúca v zdravotnej poistovni sa vyjadrila, že dané zúčtovanie musím podať ak presiahnem čiastku 2 292,84 eur (ktorú som presiahla). No ako čítam zákon o zdravotnom poistení tak mi to vychádza, že ja ako študent, ktorý pracuje na dohodu o BPŠ nemusím to zúčtovanie robiť (ako sa spomína vo vyňatých príjmoch). Tak hľadám, kde je pravda. Veľmi pekne Vás prosím o radu
veronikasad
14.02.10,13:07
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať ako to je s ročným zúčtovaním zdravotného poistenia. Som študentka a celý minulý rok som brigádovala. Problém nastáva v tom, že pani pracujúca v zdravotnej poistovni sa vyjadrila, že dané zúčtovanie musím podať ak presiahnem čiastku 2 292,84 eur (ktorú som presiahla). No ako čítam zákon o zdravotnom poistení tak mi to vychádza, že ja ako študent, ktorý pracuje na dohodu o BPŠ nemusím to zúčtovanie robiť (ako sa spomína vo vyňatých príjmoch). Tak hľadám, kde je pravda. Veľmi pekne Vás prosím o radu
uveď prosím svoj vek
mirka87
16.02.10,18:09
Mám 22 rokov
veronikasad
16.02.10,18:15
Mám 22 rokov
Nemusíš podávať RZZP. Platitelom zdr.poistenia je štát, výška príjmu na dohodu nie je obmedzená.
mirka87
16.02.10,18:22
Veľmi pekne ďakujem za radu :)
Madeline
03.03.10,08:54
Dobry den, tiez by mam s tymto problem. Som studentka - doktorandka - denneho studia. Zdravotne poistenie za mna odvadza stat. Mimo stipendia, som zarobila menej ako je 2 292,84 eur, ale tento rok som uz mala 27 rokov. Viete mi prosim Vas poradit, ci musim robit toto zuctovanie zdravotneho poistenia? Dakujem.
Jana Motyčková
03.03.10,17:33
Nemusíš .
Madeline
05.03.10,09:34
Dakujem :)
silent85
02.06.10,07:05
Plati toto len pre dohodu o BPŠ alebo aj pre dohodu o vykonaní práce?
(študent 24 rokov, prijem presiahol 2 500€)
Ďakujem
Jana Motyčková
02.06.10,07:46