saglucka
16.02.10,16:44
Pekný deň,
prosím Vás o radu s takýmto problémom.
Živnostníčka so slovenskou živnosťou pracuje ako upratovačka v Rakúsku od februára 2009. Faktúruje im mesačne.
Bude zdaňovať príjmy normálne na Slovensku alebo nie?
Prečítala som tu toho veľa, ale väčšinou je to v ČR. Ak máte niekto skúsenosť, prosím poraďte.
Dakujem.
saglucka
16.02.10,18:35
Neviete mi prosim Vas niekto pomoct s tymto problemom??? Dakujemmmm
mamina h.
16.02.10,18:55
Pekný deň,
prosím Vás o radu s takýmto problémom.
Živnostníčka so slovenskou živnosťou pracuje ako upratovačka v Rakúsku od februára 2009. Faktúruje im mesačne.
Bude zdaňovať príjmy normálne na Slovensku alebo nie?
Prečítala som tu toho veľa, ale väčšinou je to v ČR. Ak máte niekto skúsenosť, prosím poraďte.
Dakujem.
Nie som si ista, ci moze robit v Rakusku so slovenskou zivnostou ako upratovocka, Rakusko malo rozne restrikcie v porovnani s inymi krajinami EU, v kazdom pripade ak uz AK MA SLOV. ZIVNOST, TYM PADOM DU MA TIEZ NA SLOVENKU, TAKZE DP JEDNOZNACNE PODAVA NA SK.

Poznam cloveka, co so slov. zivnostou fakturoval 100% do zahranicia, podmienkou bolo, ze viac ako 1/2 roka sa musel fyzicky zdrziavat na uzemi SR, ale islo o inu krajinu a inu cinnost... co samozrejme je dost tazko dokazatelne :)
saglucka
16.02.10,20:51
Dakujem pekne. Ona sa urcite 1/2 roka fyzicky zdrziava tu na SR, snad si to overila vsetko ked takto robi. Len nevedela co teraz s danami. Takze si spravi klasicke danove priznanie, a moze si uplatnit pausalne vydavky vo vyske 40%, je to tak, vsak?
polama
20.07.10,08:45
Dobry den, viete mi niekto poradit ako postupovat v takomto pripade:

SZCO(zivn. list vydany na Slovensku, trvaly pobyt na Slovensku) vykonavajuca stolarske prace v Rakusku.

- subjekt sa zaregistroval na dph (§7a)
1. v suhrnnom vykaze za 2.Q dava vyfakturovanu sumu za obdobie april, maj, jun? al rozhoduje datum vystavenie faktury?