marta.st9999
18.02.10,14:58
Ahojte,
píšem, lebo už som zúfalá, neviem z akého dôvodu mi nechte môj počítať spočítať zásoby do výkazu majetku a záväzkov. Mám aj sklad a skladovú evidenciu.
Nerozumiem tomu čo som zle urobila. Mám program MRP a prebrala som to po predošlom účtovníkovi.
Som začiatočník, poradte prosím.:mee:
marta.st9999
18.02.10,14:11
Ako to mam dať do poriadku?
Môžem si do zásob udať sumu z inventúry k 31.12.2009?
Ďakujem za akúkoľvek odpoveď.
Monika Kováčová
18.02.10,14:26
Ahojte,
píšem, lebo už som zúfalá, neviem z akého dôvodu mi nechte môj počítať spočítať zásoby do výkazu majetku a záväzkov. Mám aj sklad a skladovú evidenciu.
Nerozumiem tomu čo som zle urobila. Mám program MRP a prebrala som to po predošlom účtovníkovi.
Som začiatočník, poradte prosím.:mee:
Spočítaj si ich sama, čo ti v tom bráni...

MRP tieto údaje zo skladu do výkazu nepreberá, používam MRP, ale nejdem sa kvôli jednému číslu vešať
marta.st9999
18.02.10,14:28
Ajj tak dik za odpoveď, nechcem to pobabrať hneď na začiatku a preto som z každej veci nervozna.
A čo ak mám v inventúre aj skladové karty s mínusovou sumou, napr. poskytované služby napr: sústruženie.
Monika Kováčová
18.02.10,15:35
Ajj tak dik za odpoveď, nechcem to pobabrať hneď na začiatku a preto som z každej veci nervozna.
A čo ak mám v inventúre aj skladové karty s mínusovou sumou, napr. poskytované služby napr: sústruženie.
a čo robia služby v sklade? :eek:
fizzy
28.03.10,21:31
Chcem sa opytat, mam tovar nakupeny v r.2009, vyplateny az v roku 2010. Vo Vykaze majetku a zavazkov by mal figurovat v "tovare", ano? (obstaravaciu cenu poznam).
Velmi pekne dakujem za radu.

Info: ucujem v JU, MRP
Zita5
29.03.10,04:22
Chcem sa opytat, mam tovar nakupeny v r.2009, vyplateny az v roku 2010. Vo Vykaze majetku a zavazkov by mal figurovat v "tovare", ano? (obstaravaciu cenu poznam).
Velmi pekne dakujem za radu.

Info: ucujem v JU, MRP