Julča
29.09.05,14:42
Chcela by som Vás poprosiť o radu. V oblasti PC som amatér. Potrebovali by sme kúpit notebook. Dostali sme ponuku, ale neviem či je dobrá alebo nie. Chcem vedieť či tie parametre ktoré má sú dostatočné na internet ako aj nazábavné hry, predpokladám že na administratívu mi kapacita postačí.

Parametre:procesor: 1400MHz
1,39GHz
pamäť: 224MB RAM
veľkosť pevného disku: 28GB
Cena:37500,00Sk
Paula
29.09.05,13:00
Chcela by som Vás poprosiť o radu. V oblasti PC som amatér. Potrebovali by sme kúpit notebook. Dostali sme ponuku, ale neviem či je dobrá alebo nie. Chcem vedieť či tie parametre ktoré má sú dostatočné na internet ako aj nazábavné hry, predpokladám že na administratívu mi kapacita postačí.

Parametre:procesor: 1400MHz
1,39GHz
pamäť: 224MB RAM
veľkosť pevného disku: 28GB
Cena:37500,00SkZnalci ti iste poradia, zatiaľ ti ponúknem tému:
http://www.porada.sk/showthread.php?t=9089&highlight=notebook
Freddy
29.09.05,13:08
Chcela by som Vás poprosiť o radu. V oblasti PC som amatér. Potrebovali by sme kúpit notebook. Dostali sme ponuku, ale neviem či je dobrá alebo nie. Chcem vedieť či tie parametre ktoré má sú dostatočné na internet ako aj nazábavné hry, predpokladám že na administratívu mi kapacita postačí.

Parametre:procesor: 1400MHz
1,39GHz
pamäť: 224MB RAM
veľkosť pevného disku: 28GB
Cena:37500,00Sk
Žial na základe týchto informácií ťažko povedať, či je to veľa alebo málo. Sú tam ešte iné parametre, ktoré sú dôležité, ako napr.: typ procesora (AMD alebo Intel), typ mechaniky (CD napalovačka, combo, DVD napalovačka), veľkosť obrazovky (12" až 15"), či je k tomu operačný systém (FreeDOS, Linux, WinXP Home, WinXP Pro), a hlavne značka. A či je to s DPH alebo bez. Keď mi to napíšeš, viem Ti povedať, aká by približne mala byť cena. Ale takto to môže byť aj veľa, aj málo.

Feri.
Chobot
29.09.05,13:33
Fredy uz naznacil, ktorým smerom bude moj názor. Pokial si nepotrpís na superznacku (IBM, Compaq, Apple) tak na nákupe notebooku usetríte.