Student21
27.02.10,14:27
Dobry den,
neviem ci som na tom najsparvnejsom mieste ohladom mojho problemu ale skusim to a za kazdu odpoved budem vdacny. Moj problem sa odohrava v domacnosti v ktorej zijem uz cez 20r. Ja som denny student (21r.) v 3roku Bc. studia, Otec podnikatel, mama po materskej zacina hladat zamestnanie. Mam tri vlastne sestry 22r,19r,5r..a jednu nevlastnu z ocovej strany 6r..Vsetci byvame spolu v jednom rodinnom dome, iba v polke domu teda...ja s dvoma sestrami v izbe(22 a 19r) Problem je, ze nesuhlasim s ocom v nicom, hadame sa a uz sa nemam chut sa mu ani pozdravit. Otec sa o mna a sestry starsie nezaujima, ani nikdy nijako vynimocne nezaujimal po psychickej stranke a vychove(myslim ako otec-syn s porovnanim inych rodin), uz len dokaz toho je ze nemame zabezpecene zakladne sukromie (prijem rodiny mesacne bol vzdy, aj je, minimalne 3nasobok priemer. mzdy na SR), teraz staviame 2. rodinny dom v ktorom miesto pre nas troch starsich nebude(co je viac menej pochopitelne). On ale svoj zaujem rad venoval-je cudzim ludom, pomahal vzdialenejsej rodine(brat,sestra...)co je pekne a najprv som ho podporoval, ale my sme boli az na druhej kolaji. Hadky su neustale horsie, rozmyslam o odchode z domu. Chcem sa spytat ci je to jedine a dobre riesenie, a aku povinnost voci mne este maju, ak sa odstahujem?je to len statny prispevok na studenta? dakujem za pomoc..
Laco-monter
27.02.10,13:35
Veľmi zaujímavý príspevok ,

aspoň podľa mňa.;)

Ale páči sa mi ,že začínaš chápať O ČOM JE ŽIVOT :rolleyes:

Ak sa budeš snažiť POSTAVIŤ SA NA VLASTNÉ NOHY ,potom to pochopíš CELKOM a ÚPLNE.

Jednoducho ja NEVERÍM TOMU,že keď Tvoj otec UVIDÍ či zaregistruje Tvoje snahy postaviť sa na vlastné nohy,žeby Ťa nepodporil.:o
dalid
27.02.10,14:32