r_e_n_e
02.03.10,11:17
V roku 2004 som poberal ako student davku v hmotnej nudzi 1150,- Sk.
Skolu som ukoncil v juni 2004 a nahlasil som sa na urade prace.
Medzitym mi prisla jedna davka v hmotnej nudzi naviac.
24.10.2004 mi Urad prace, socialnych veci a rodiny zaslal upozornenie, ze mam dany preplatok vratit. Urobil som to formou postoveho penazneho poukazu.

Predvcerom (marec 2010) mi prislo dalsie upozornenie, ze som nezaplatil v roku 2004 dany preplatok!!!

Volal som na urad a povedali mi, ze ich hlavne sidlo je v Humennom a vyzva v roku 2004 odisla z pobocky v Snine. Bohuzial niekedy sa stava, ze pobocka v Snine neinformuje centralu v Humennom o uhrade.
Kedze centrala v Humennom neeviduje tuto platbu, tak mi poslali tentoraz upozornenie oni.

Zial...je to z roku 2004!!! 6 rokov je predsa len doba a najst teraz ustrizok je pre mna "mission impossible".
Da sa nejako zistit, ze dana platba prisla na ucet aj bez potvrdenia?

Som si isty, ze som platbu uhradil! Nemal som vtedy chut privitat doma exekutora. :)

Dakujem za pomoc.
Mgr.Shrek
02.03.10,10:30
V roku 2004 som poberal ako student davku v hmotnej nudzi 1150,- Sk.
Skolu som ukoncil v juni 2004 a nahlasil som sa na urade prace.
Medzitym mi prisla jedna davka v hmotnej nudzi naviac.
24.10.2004 mi Urad prace, socialnych veci a rodiny zaslal upozornenie, ze mam dany preplatok vratit. Urobil som to formou postoveho penazneho poukazu.

Predvcerom (marec 2010) mi prislo dalsie upozornenie, ze som nezaplatil v roku 2004 dany preplatok!!!

Volal som na urad a povedali mi, ze ich hlavne sidlo je v Humennom a vyzva v roku 2004 odisla z pobocky v Snine. Bohuzial niekedy sa stava, ze pobocka v Snine neinformuje centralu v Humennom o uhrade.
Kedze centrala v Humennom neeviduje tuto platbu, tak mi poslali tentoraz upozornenie oni.

Zial...je to z roku 2004!!! 6 rokov je predsa len doba a najst teraz ustrizok je pre mna "mission impossible".
Da sa nejako zistit, ze dana platba prisla na ucet aj bez potvrdenia?