fedorko1
07.03.10,13:03
Podľa zákona č.317 má zamestnávateľ umožiť učiteľovi 5dní v roku na kontinuálne vzdelávanie? Patrí do kontinuálneho vzdelávania aj rozširujúce štúdium? V zákone som ho nenašla medzi vymenovanými druhmi štúdia. Vďaka
fedorko1
07.03.10,13:02
Vďaka
zdenka131
07.03.10,13:14
Želám pohodový deň. Po 1.11.2009 sa rozširujúce štúdium podľa novej legislatívy nazýva kontinuálne vzdelávanie – kvalifikačné štúdium.
Míšatko
19.07.10,09:59
Dobrý deň, potrebujem radu. Som učiteľka a keďže mi skončila pracovná zmluva na dobu určitú, chcem sa zaevidovať cez prázdniny na úrade práce. Študujem rozširujúce štúdium špeciálnej pedagogiky pre učiteľov na UK(podľa nového sa to volá kontinuálne kvalifikačné štúdium) a k tomu, aby ma zaevidovali na úrade práce, odo mňa vyžadujú potvrdenie, že to nie je denná forma štúdia, ale externá. Podľa mňa to nie je ani jedna z nich, no úradník potrebuje mať na papieri, že to nie je denná, napriek tomu, že vie, že je to vzdelávanie popri zamestnaní. Na študijnom oddelení teraz nikoho nezoženiem a v papieroch o prijatí, či rozvrhoch niekde nie je slovíčko externe. Kde by som to našla v dákom zákone, že to nepatrí do denného štúdia? Bez toho mi nechcú dať rozhodnutie o zaradení do evidencie.
zdenka131
19.07.10,20:43