lienok
11.03.10,12:11
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ako úplný začiatočník a samouk či sa v ročnom zúčtovaní dane či už v tlačivách pre PO aj FO B niekde uvádza DPH za rok 2009 a ako a či vôbec ovplyvňuje základ dane. Možno som nepoložila celkom správne otázku, ale som ozaj amatér a chcela by som pomôcť kamarátovi s daňovým priznaním. ĎAKUJEM veľmi pekne.
Timka1
11.03.10,11:14
lienok
11.03.10,11:20
mám ten dojem, že peňažný denník sa používa pri JÚ a pri DPH sa musí viesť podvojné účtovníctvo.....
Timka1
11.03.10,11:21
mám ten dojem, že peňažný denník sa používa pri JÚ a pri DPH sa musí viesť podvojné účtovníctvo.....

nemusí, len ak je PO
lienok
11.03.10,11:24
takže ak som dobre pochopila z témy DPH do peňažného denníku, tak sa aj do príjmov aj do výdajov berú sumy bez DPH?
Paula
11.03.10,11:28
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ako úplný začiatočník a samouk či sa v ročnom zúčtovaní dane či už v tlačivách pre PO aj FO B niekde uvádza DPH za rok 2009 a ako a či vôbec ovplyvňuje základ dane. Možno som nepoložila celkom správne otázku, ale som ozaj amatér a chcela by som pomôcť kamarátovi s daňovým priznaním. ĎAKUJEM veľmi pekne.



mám ten dojem, že peňažný denník sa používa pri JÚ a pri DPH sa musí viesť podvojné účtovníctvo.....



takže ak som dobre pochopila z témy DPH do peňažného denníku, tak sa aj do príjmov aj do výdajov berú sumy bez DPH?


Prepáč lienok, ale od hlavného účtovníka tieto otázky a dojmy ? :mee:
lienok
11.03.10,11:36
kto je hlavný účtovník?
Zita5
11.03.10,11:39
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ako úplný začiatočník a samouk či sa v ročnom zúčtovaní dane či už v tlačivách pre PO aj FO B niekde uvádza DPH za rok 2009 a ako a či vôbec ovplyvňuje základ dane. Možno som nepoložila celkom správne otázku, ale som ozaj amatér a chcela by som pomôcť kamarátovi s daňovým priznaním. ĎAKUJEM veľmi pekne.

lienok ,
bez urážky,aby sa nestalo,že kamarátovi skôr pohoršíte, ako pomôžete .:)
Ak niekto nevie základné veci,tak to skutočne nie je dobré.