klaun
08.04.10,06:41
Má z vás niekto skúsenosti s &portálom Požiadavka?

Konkrétne so službou: Aktivácia služieb podpory predaja Vašej spoločnosti?

Oplatí sa to zaplatiť? Funguje to aj potom ako ste to zaplatili? Sú zákazníci čo sa prihlásia do vašej schránky reálny, alebo len fikcia na motivovanie na zakúpenie služby?

Vopred ďakujem za každú informáciu. :)
bv_alexandra
08.04.10,04:44
Ja mám skúsenost s podobným portálom nie ktonkrétne s požiadovkou, ale veru nie pozitívnu. Počas celého roku sa mi nepodarilo získať ani jedineho klienta cez ten portál, a to som rozposlala nespočetné množstvo ponúk.
Takže podľa mojej skúsenosti, to boli zbytočne vyhodené peniaze.;)
sfinks
08.04.10,05:10
Preco si nespravite stranku s podporou pre vyhladavanie v google
klaun
08.04.10,05:11
Preco si nespravite stranku s podporou pre vyhladavanie v google

Ako sa to robí? Som laik a začiatočník a hľadám spôsob ako zviditeľniť svoj eshop.
kaupke
08.04.10,05:12
Ja mám skúsenost s podobným portálom nie ktonkrétne s požiadovkou, ale veru nie pozitívnu. Počas celého roku sa mi nepodarilo získať ani jedineho klienta cez ten portál, a to som rozposlala nespočetné množstvo ponúk.
Takže podľa mojej skúsenosti, to boli zbytočne vyhodené peniaze.;)
My sme v práci využili 2 spoločnosti z toho jedna pre kontaktovanie zákazníka v celej EU , ale bolo to na nič , poplatky za služby vysoké.
Požiadavku som doporučila mojej sestre , predplatila si služby zatiaľ iba na 6 mesiacov - na skúšku , je to taký " základný balíček " , firma je zviditeľnená , môže pridávať ponuky , požiadavky a potencionálny zákazník má o firme prehľad čo robí, vstup na ich web a pod. Keď by chcela viac , musela by si doplatiť ďaľšie služby . Ale z praktického hľadiska , je to oveľa lepšie ako služby spoločností , ktoré sme my využívali v práci , dokonca už má aj dáke rozbehnuté zmluvy .