stbe
15.04.10,11:00
Dobrý deň,
som študent denného štúdia, práve som dovŕšil 26 rokov,
mám nulový finančný príjem, nevlastním žiadnu nehnuteľnosť.
Chcel by som sa opýtať či mám nárok na dávku v hmotnej núdzi.
Ďakujem za odpoveď.
Xanti
15.04.10,09:04
Dobrý deň,
som študent denného štúdia, práve som dovŕšil 26 rokov,
mám nulový finančný príjem, nevlastním žiadnu nehnuteľnosť.
Chcel by som sa opýtať či mám nárok na dávku v hmotnej núdzi.
Ďakujem za odpoveď.
Skôr na sociálne štipendium, čo poskytuje škola.
Skús požiadať a informovať sa na študijnom oddelení.
stbe
15.04.10,10:23
Skôr na sociálne štipendium, čo poskytuje škola.
Skús požiadať a informovať sa na študijnom oddelení.

problém je že sociálne štipendium sa posudzuje na začiatku školského roku...
podľa mojich informácií od 26 roku už rodičia nie sú spoločne posudzované osoby, je to pravda?
lebo pri určovaní spoločne posudzovaných osôb sa píše že sú to:

manžel a manželka,
rodičia a nezaopatrené deti žijúce s nimi v domácnosti,
rodičia a ich deti do 25 rokov veku

ak áno tak by som mal mať nárok na dávku v hmotnej núdzi, keďže v zákone číslo 599/2003 , nie je nič o tom že ju nemôže dostať študent...
Xanti
15.04.10,14:07
problém je že sociálne štipendium sa posudzuje na začiatku školského roku...
podľa mojich informácií od 26 roku už rodičia nie sú spoločne posudzované osoby, je to pravda?
lebo pri určovaní spoločne posudzovaných osôb sa píše že sú to:

manžel a manželka,
rodičia a nezaopatrené deti žijúce s nimi v domácnosti,
rodičia a ich deti do 25 rokov veku

ak áno tak by som mal mať nárok na dávku v hmotnej núdzi, keďže v zákone číslo 599/2003 , nie je nič o tom že ju nemôže dostať študent...
Dávka v hmotnej núdzi je 62,50 €, vyrieši to tvoju situáciu?
Sociálne štipendium info máš tu http://www.modernaskola.sk/Index,c17/Socialne-stipendium a nikde som sa nedočítala, že sa posudzuje na začiatku školského roka samozrejme nemusím vedieť všetko.