finefrenzy
20.04.10,17:33
Dobry den,

mam 21 rokov a som studentkou vysokej skoly. Chcela som sa spytat, ci sa nieco zmeni na poberani rodinnych pridavkov v pripade, ze sa s priatelom vezmeme este pred ukoncenim studia alebo este pred dovrsenim veku do kedy sa pridavky vyplacaju.

Co je potrebne spravit, aby sme ani ja ani moj priatel o tieto pridavky neprisli, ak sa vezmeme?

Vopred Vam velmi pekne dakujem za pomoc!
buchač
20.04.10,16:28
Dobry den,

mam 21 rokov a som studentkou vysokej skoly. Chcela som sa spytat, ci sa nieco zmeni na poberani rodinnych pridavkov v pripade, ze sa s priatelom vezmeme este pred ukoncenim studia alebo este pred dovrsenim veku do kedy sa pridavky vyplacaju.

Co je potrebne spravit, aby sme ani ja ani moj priatel o tieto pridavky neprisli, ak sa vezmeme?

Vopred Vam velmi pekne dakujem za pomoc!

...ej , zadriem ...

Počkať ... počkaj ...Ty a Tvoj priateľ ste poberateľom...alebo vaši rodičia ...
Kto je teda živiteľom , kto koho živý ???

Ozaj , v texte nevyplynulo presne , či aj Tvoj priateľ je študentom , či aj on / rodičia na neho / poberá prídavky ...spomínaš len seba ako študentku ...
Lebo ak je on zamestnaný a Ty študuješ , tak to je už ale iná káva ...
http://www.porada.sk/archive/index.php/t-69870.html
finefrenzy
20.04.10,16:34
Pardon :)

aj on studuje na vyske. a rodicia na nas poberaju pridavky, kedze nas stale zivia :)

uz je to lepsie? ja sa sama v tychto veciach este dako nevyznam :P pardon...
Xanti
20.04.10,16:43
Pardon :)

aj on studuje na vyske. a rodicia na nas poberaju pridavky, kedze nas stale zivia :)

uz je to lepsie? ja sa sama v tychto veciach este dako nevyznam :P pardon...
No už je to lepšie, nemali by prísť o rodinné prídavky a dokonca Vás aj nadalej musia živiť aj keby ste sa vzali, lebo ste obaja nezaopatrené deti. Aspoň pred rokmi to tak platilo, a rodičia mali stanovené výživné kt. posielali takto zosobášeným deťom - moji známy boli taký prípad.
andreakk
22.04.10,06:01