peter977
26.04.10,11:54
Dobrý deň,

prednedávnom ma oslovil konateľ spoločnosti Bonilex, s. r. o.

Pracujem ako finančný poradca a vie, že sa stretávam s klientmi, ktorí sú zadĺžený až po uši!

V zásede neverím firmám, ktoré si berú peniaze dopradu a existujú od 11.2009.

Nemajú žiadnu históriu a ich programi sú nastavené na 12 až 24 mesiacov, takže dnes ešte neexistujú klienti ktorí by si prešli celým ich programom!

Práve preto sa chcem spýtať má niekto z Vás naozaj objektívne informácie?

Nehľadám tu odpovede so znením : raz som počul!
Nyyankees
27.04.10,10:03
Mam vlastnu skusenost. Zaplatil som 120eur+60eur za "expres" vybavenie, neskor, po tyzdni sa mi ozvali, ze chcu vypisy zo solusu a sbcb, potom sa nik neozyval, po dodani tychto dokumentov. Telefony nik nedviha, peniaze nevratili. Je to uz cez 5 tyzdnov. Podvod. Kvoli mojej sprostosti.
trixi99
27.04.10,17:42
Ja som cez mail komunikovala s jednou pani ktorá mi poukala konsolidaciu uverov, neviem či dotoho mam ísť zda sa mi to podozrivé.Ak viete lepšie poradte mi prosim potrebujem súrne pomoc.
Nyyankees
27.04.10,18:15
Z bonilexu? Tam nechod.
cik.milos
29.04.10,10:04
Spoločnosť patrí medzi dôverné spoločnosti na Slovensku,ale
dá sa povedať sto ľudí sto chutí sto názorov.Pokiaľ klient dodá to čo má dodať je určite vybavený ručím za to.V prvom rade je potrebné sa poradiť
pred samotným spísaním zmluvy:)
peter977
30.04.10,14:53
Spoločnosť patrí medzi najdoverihodnejšie spoločnosti na Slovensku,ale
dá sa povedať sto ludí sto chutí sto názorov.Pokial klient dodá to čo má dodať je určite vybavený ručím za to.V prvom rade je potrebné sa poradiť
pred samotným spísaním zmluvy:)
V prvom rade najdôveryhodnejší je z tvrdým Y!

Ako môžeš tvrdiť o neakej firme, že je najdôveryhodnejšia?
To si nedovolim tvrdiť ani ja o žiadnej firme, pretože v každej pracujú ľudia a tým pádom sa všade nájdu aj taký čo chcú len zbohatnúť na úkor druhých!!!!

To že tam pracuješ, to je na tebe ale daj "do placu" neaké fakty!