kattka7
21.05.10,10:57
zdravím,

ak predávam tovar prostredníctvom e-shopu .... posielam na dobierku - s tovarom posielam aj faktúru .... ak mi zákazník nepreberie dobierku, tovar sa mi vráti späť, a faktúra ostáva neuhradená... čo ďalej? tovar znovu prijmem na sklad ... ale čo s faktúrou?? ostane neuhradená alebo ako to označím??? vďaka
Danielle369
21.05.10,09:05
Urobíš storno faktúry...aj tu si prečítaj


http://www.porada.sk/t51241-storno-faktury.html
kattka7
21.05.10,10:10
keď tá stornovaná faktúra mala napr. číslo 545/2010 ... môžem pod týmto číslom vystaviť novú???
andreaS
21.05.10,10:17
nie nemozes... storno neznamena prepisanie povodnej faktury...

mas fakturu c. 545/2010 a k nej storno fakturu cislo napr. 1/2010 (skor by som doporucila nejaky prefix pred toto, nech je z cisla samozrejme, ze ide o storno fa... napr. 99-1/2010, kde 99 = storno fa)

dalsiemu zakaznikovi vystavis fakturu dalej ako ide v poradi... lebo 545/2010 uz existuje...
kattka7
21.05.10,10:25
ok, dik :D