misco
22.05.10,16:51
Dobry den,
dna 18.2.2010 som podaval DP typu A. Kedze som student, vznikol mi preplatok dane, a poziadal som o jeho vratenie. Oddiel XI som mal vyplneny vratane cisla uctu a podpisu. Z nasledovneho vychadzam tak, ze do 10.5.2010 som mal mat dan pripisanu na ucte. Nestalo sa tak, a chcel by som poprosit o radu ako mam teraz postupovat. dakujem.
rodina1
22.05.10,14:56
Dobry den,
dna 18.2.2010 som podaval DP typu A. Kedze som student, vznikol mi preplatok dane, a poziadal som o jeho vratenie. Oddiel XI som mal vyplneny vratane cisla uctu a podpisu. Z nasledovneho vychadzam tak, ze do 10.5.2010 som mal mat dan pripisanu na ucte. Nestalo sa tak, a chcel by som poprosit o radu ako mam teraz postupovat. dakujem.
Mne tiež prišiel preplatok na účet až 14. 5. Môžem ti poradiť, zájdi na daňový úrad za pracovníčkou, ktorej si priznanie podal a spýtaj sa jej, či si ho mal v poriadku, nakoľko ti peniaze ešte neprišli.
misco
22.05.10,15:58
Ak je tendencia ze tie dane prichadzaju neskor tak pockam, len by som bol nerad ak by som sa prisiel spytat po urcitom termine a povedali by mi ze je uz neskoro.
A ak som mal v DP nejaku chybu, je sanca ze mi tie dane vratia?
Miichaela
22.05.10,16:10
Ak si mal chybu v zmysle, že Ti preplatok nevyšiel (niečo zle zrátané) tak nabudú mať čo vrátiť. Radšej choď na DU a spýtaj sa.
Mne daňový bonus u živnostníka pripísali na účet ešte v apríli a daňové som zaniesla až koncom marca. Za opýtanie nič nedáš.
rodina1
22.05.10,16:22
Ja som sa bola na daňovom úrade spýtať v stredu (13.5.), že či som mala daňové priznanie v poriadku, keďže mi peniaze dovtedy ešte neprišli. Nechala som pracovníčke číslo telefónu a asi do pol hodiny mi zavolala, že peniaze mi posielali 10. 5. a že by mi mali každú chvíľku prísť, aby som počkala ešte do piatku (a to som daňové priznanie odovzdala už v januári:confused:). No, a v piatok mi peniaze prišli. Myslím si, že za to nič nedáš, keď tam pôjdeš. Aspoň budeš vedieť, čo sa stalo.
Lubaba
22.05.10,18:33