zuzulik47
24.05.10,16:09
Pracujem ako učiteľka v MŠ. Mám zmluvu iba do 30. 6. 2010. CHcem sa opýtať ako sa potom rieši nevyčerpaná dovolenka. Prepláca sa v plnej výške platu alebo je to nejako percentuálne krátené. Zostane mi 17 dní a keďže mi končí zmluva a nemám si ju ako vyčerpať. Ďakujem
jacekova
24.05.10,14:12
pri ukončení pracovného pomeru ti zamestnávateľ MUSÍ preplatiť nevyčerpanú dovolenku.

ak si mala nárok na 20 dní, tak k 30.6.2010 máš nárok na 10dní
ak si mala nárok na 25 dní, tak k 30.6.2010 máš nárok na 12,5dňa

(samozrejme treba odrátať vyčerpanú dovolenku)
veronikasad
24.05.10,15:50
Pracujem ako učiteľka v MŠ. Mám zmluvu iba do 30. 6. 2010. CHcem sa opýtať ako sa potom rieši nevyčerpaná dovolenka. Prepláca sa v plnej výške platu alebo je to nejako percentuálne krátené. Zostane mi 17 dní a keďže mi končí zmluva a nemám si ju ako vyčerpať. Ďakujem
Ku dňu skončenia prac. pomeru máš nárok na 6/12 ročného nároku. Ak si ju nestihneš vyčerpať, zamestnávatel ti ju musí preplatiť (dúfam, že to platí aj v školstve, ktoré sa neriadi zákonníkom práce)
biosenka
24.05.10,16:08
Ja nie som ekonómka, tak neviem ako to poraďačky vypočítali, ale ja som mala takto tiež zmluvu a zostávalo mi 21 dní dovolenky od januára do júna. Preplatených som mala 21 dní, žiadne krátenie nebolo.
veronikasad
24.05.10,16:10
Ja nie som ekonómka, tak neviem ako to poraďačky vypočítali, ale ja som mala takto tiež zmluvu a zostávalo mi 21 dní dovolenky od januára do júna. Preplatených som mala 21 dní, žiadne krátenie nebolo.
Neide o krátenie, ale alikv.časť ročného nároku na dovolenku. Aký nárok na dovolenku majú učitelia MŠ (poraďáčky ovládajú Zákonník práce...)
jacekova
24.05.10,16:16
Ja nie som ekonómka, tak neviem ako to poraďačky vypočítali, ale ja som mala takto tiež zmluvu a zostávalo mi 21 dní dovolenky od januára do júna. Preplatených som mala 21 dní, žiadne krátenie nebolo.


tipujem že ty si mala ešte nejakú dovolenku z predchádzajúceho roku
biosenka
24.05.10,16:21