Foxik
21.10.05,23:05
Zdravim,
to com sa chcem opytat som nikde nevidel, ak som to prehliadok, tak prosim o ospravedlnenie..

ide o to, ze som student denneho studia VS, neopakoval som ziadny rocnik, som fyzicka osoba a nemam este ziadny titul. podla stranky: http://www.vszp.sk/showdoc.do?docid=127 by som mal byt teda nezaopatrene dieta (je tomu tak?) a podla tej istej stranky, by za mna odvody do zdravotnej poistovne mal platit stat. Mylim sa? Preco? V tamtom clanku nie je nic o mesacnej mzde ani o rocnej sume miezd.

Konkretne:
pracujem na zaklade brigadnickej dohode studenta, nastupil som v 15. jula, vyplaty boli nasledovne:
jul - 1700
august - 8900
sept - 12500
okt (odhad) - 9000
-----------------
co musim urobit? kam sa prihlasit? kolko za co odviezt?
Dakujem vopred za kazdu info, fakt tym zakonom moc nerozumiem, som strateny :-(
Este raz dakujem !!!
Zita4
22.10.05,06:21
Pokiaľ si študentom denného štúdia a máš menej ako 25 rokov, poistné za teba odvádza štát tak, ako za všetky nezaopatrené deti. :)
Keď máš ako študent príjmy v dobe od 1.9.2005 do 31.12.2005 vo výške viac ako 13000 Sk, po skončení roka si budeš musieť urobiť ročné zúčtovanie poistného na zdravotné poistenie a zaplatiť poistné z celej sumy, ktorú zarobíš.
Ročné zúčtovanie za rok 2005 sa bude musieť vykonať pravdepodobne do konca februára 2006 a ešte nie sú určené presné pravidlá,akým spôsobom sa to bude robiť. Teraz ešte nemáš žiadne prihlasovacie povinnosti voči zdravotnej poisťovni.
Foxik
22.10.05,08:03
Dik za info !
a za to co bolo predtym teda mi nic neztrhnu?
A este taka zvedavost.. aka je sanca, ze ma najdu, ak sa neprihlasim / nezaplatim. Ake su pripadne sankcie? :)
dik
Denda
22.10.05,08:16
Šanca je veľká a pokuty sú vysoké:)
ajobs
22.10.05,08:19
Dik za info !
a za to co bolo predtym teda mi nic neztrhnu?
A este taka zvedavost.. aka je sanca, ze ma najdu, ak sa neprihlasim / nezaplatim. Ake su pripadne sankcie? :)
dik
Prečítaj si príspevok č.30 od pána Jozefa Mihála