roberto_2
02.06.10,22:18
Dobry den potrebujem zivnost ak som student denneho studia na vs a robim stranku pre firmu a mozno budem robit este nejake stranky nevime ci si mam koli par jednorazovym strankam robit zivnost...neda sa to nejako obist??ze by som to robil ako fyzicka osoba a dal si to iba do danoveho priznania...ale faktury by som nedaval....a chcem zacat podnikat v zvarani a montazi kovaných polotovarov neviem ci si mal robit zivnost ked este nemam ziadne ksefty a keby som aj nejake mal tak nevime ci tu zivnost potrebujem...keby som to robil bez zivnosti bol by nejaky probelm??a navyse k tej zivnosti potrebujem aj zvaracsky kurz.mozte mi to prosim niekto vysvetlit???Dakujem
Laco-monter
02.06.10,20:26
Zaleži to len od Tvojich zákazníkov, či sú ochotní aby si pre nich robil bez papiera len za "keš".

Ak ano, potom to nemusí nikoho zaujímať.
zk24
02.06.10,21:21
Dobry den potrebujem zivnost ak som student denneho studia na vs a robim stranku pre firmu a mozno budem robit este nejake stranky nevime ci si mam koli par jednorazovym strankam robit zivnost...neda sa to nejako obist??ze by som to robil ako fyzicka osoba a dal si to iba do danoveho priznania...ale faktury by som nedaval...

Myslim ze nejaka dohoda o vykonani prace by to vedela osetrit.
KEJKA
03.06.10,03:57
študenti u môjho klienta robia bežne na zmluvu o dielo.
kigen
03.06.10,16:05
Tie webové stránky môžeš robiť na dohodu-zmluvu o dielo. Je to však obmedzené výškou príjmu za určité obdobie. Pozri si " dohoda o prac. činnosti, ..o vykonaní práce....,zmluva o dielo.
jacekova
03.06.10,16:39
Ja sa tiež prikláňam k zmluve o dielo. Prikladám stanovisko DRSR, ako sa k tomu stavajú oni:

DAŇOVÉ RIADITEĽSTVO SLOVENSKEJ REPUBLIKY
pracovisko Trenčín,
K dolnej stanici 22, 911 01 Trenčín
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– ––––––––––




Vec: Informácia k podaniu

K Vášmu podaniu zo dňa 7.7.2008, ktoré ste nám zaslali mailovou poštou, dávame nasledujúcu informáciu: